Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Volner, Hrvoje | 30 |
0 |
0 |
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit je ocjena pismenoga ispita te usmenoga ispita. Studenti iz svakoga pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni. Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći: aktivnost na nastavi 12%, esej 24%, pismeni ispit/usmeni ispit 64%
Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći: aktivnost na nastavi 12%, esej 24%, pismeni ispit/usmeni ispit 64%
Studenti su dužni redovito pohađati nastavu (do 30 % nastavnih sati izostanaka), pripremiti za nastavni sat analizu zadanoga teksta, aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu te samostalno rješavati zadatke postavljenje odabirom esejske teme.
György Ránki/ Iván Berend, Europska periferija i industrijalizacija, 1780.-1910., Naprijed, Zagreb, 1986.
Iván T. Berend, Ekonomska povijest Europe 20. stoljeća, Mate d.o.o., Zagreb, 2012.
Vladimir Stipetić, Dva stoljeća razvoja hrvatskog gospodarstva, HAZU, Zagreb 2012.
Erik S. Reinert, How Rich nations got Rich – Essays in the History of Econmic Policy, Working Paper Nr. 2004/01
Mio Mirković, Glavni uzroci gospodarske zaostalosti slavenskih naroda, Dom i svijet, Zagreb, 2008.
Rudolf Bićanić, Ekonomska podloga hrvatskog pitanja, Dom i svijet, Zagreb, 2004.
Hrvoje Volner, Od industrijalaca do kažnjenika „Gutmann“ i „Našička“ u industrijalizaciji Slavonije, Srednja Europa, Zagreb, 2019.