Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Volner, Hrvoje | 30 |
0 |
0 |
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit je ocjena pismenoga ispita te usmenoga ispita. Studenti iz svakoga pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni. Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći: aktivnost na nastavi 12%, esej 24%, pismeni ispit/usmeni ispit 64%
Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći: aktivnost na nastavi 12%, esej 24%, pismeni ispit/usmeni ispit 64%
Obveze studenta:
Studenti su dužni redovito pohađati nastavu (do 30 % nastavnih sati izostanaka), pripremiti za nastavni sat analizu zadanoga teksta, aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu. Napisati esej na temelju pročitane literature. Položiti ispit.
Hannah Arendt, Izvori totalitarizma, Disput, Zagreb, 2015. (odabrana poglavlja)
Leksikon temeljnih pojmova politike, Školska knjiga, Zagreb 1990.
Franz Neumann, Behemot, struktura i praksa nacionalsocijalizma, Disput, Zagreb 2012.
Jerzy Holzer, Komunizam u Europi, Povijest pokreta i sustav vlasti, Srednja Europa, Zagreb 2002.
Eric Hobsbawm, Doba ekstrema, Zagreb 2009.
Michael Burleign, Wolfgang Wippermann, The Racial State: Germany 1933-1945, University Press, Cambridge 2003.
James R. Overy, Diktatori: Hitlerova Njemačka i Staljinova Rusija, Ljevak, Zagreb 2005.