| Studij | Godina  | 
                            Semestar  | 
                            Status  | 
                        
|---|---|---|---|
| INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g.  | 
                            ljetni  | 
                            obavezan  | 
                        
| Nastavnik | Nositelj  | 
                                P  | 
                                V  | 
                                S  | 
                            
|---|---|---|---|---|
| Varga, Mirna | 0  | 
                                30  | 
                                0  | 
                           	
Opći cilj predmeta je osposobiti studente za razumijevanje akademskog diskursa (pisanog i usmenog) iz područja informacijskih znanosti te razvijanje jezičnih vještina u kontekstu jezika struke. Specifični ciljevi predmeta odnose se na proširivanje akademskog vokabulara iz odabranih tematskih područja. Nadalje, cilj je predmeta upoznavanje studenata sa specifičnim jezičnim oblicima parafraziranja, autorovog ograđivanja i isticanja stavova u znanstvenom članku te osposobljavanje studenata za samostalnu uporabu navedenih stavki u pisanju sažetaka akademskog teksta.
Nakon uspješno završenog predmeta student će moći:
Sadržaj kolegija će obuhvatiti sljedeće nastavne cjeline:
| 2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA | |||
| 2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene | 
| vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava  | 
			čitanje i analiza literature i uvježbavanje, aktivno sudjelovanje opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje  | 
			raspraviti o obrađenim temama iz područja informacijskih znanosti koristeći ciljani akademski vokabular raščlaniti strukturu akademskog sažetka analizirati jezične oblike parafraziranja, ograđivanja te isticanja stavova u znanstvenom članku upotrijebiti prethodno navedene stavke u samostalnom pisanju sažetka akademskog teksta  | 
			aktivnosti studenata u nastavi, zadatci aktivnosti studenata u nastavi, zadatci aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit  | 
		
Aktivnost u nastavi, Kolokvij, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
| Element | Opterećenje u ECTS  | 
                             Udio u ocjeni  | 
                        
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0,1 | 0% | 
| Kolokvij | 0,6 | 50% | 
| Pismeni ispit | 0,6 | 50% | 
| Pohađanje nastave | 0,7 | 0% | 
Tijekom nastave kontinuirano se prati rad studenata s obzirom na njihovo aktivno sudjelovanja na nastavi i izvršavanje domaćih zadaća. Studenti dobivaju ocjenu na temelju pismenog i usmenog kolokvija tijekom nastave ili pismenog i usmenog ispita na kraju semestra.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, položiti dva kolokvija tijekom semestra ili položiti završni ispit nakon završetka semestra. U slučaju izvođenja nastave na daljinu, studenti trebaju aktivno sudjelovati u nastavi uz uključivanje mikrofona i kamera kada se to zatraži. Uvjet stjecanja prava na potpis uključuje 70% nazočnost na nastavi u virtualnoj ili stvarnoj učionici.
Vince, M. (2003). Advanced Language Practice. Oxford: Macmillan.
Hewings, M. (2005). Advanced Grammar in Use. Cambridge: CUP.
Paterson, K. i R. Wedge. (2013). Oxford Grammar for EAP: English grammar and practice for Academic Purposes. Oxford: OUP.
Huntley, H. (2006). Essential Academic vocabulary: Mastering the Complete Academic Word List. Boston: Thomson Heinle.
McCarthy, M. i O'Dell, F. (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge: CUP.
McIntosh, C., Francis, B. i Poole, R. (2009). Oxford Collocations Dictionary: For Students of English Oxford: OUP.
Lea, D., Duncan, R., Bull, V. i Webb, S.S. (2014). Oxford Learner's Dictionary of Academic English.
Oxford: OUP.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.