Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Benčina, Ksenija | 0 |
30 |
0 |
Opći cilj predmeta je osposobljavanje studenata za razumijevanje akademskog diskursa (pisanog i usmenog) iz područja informacijskih znanosti te razvijanje jezičnih vještina u kontekstu jezika struke. Specifični ciljevi predmeta odnose se na proširivanje vokabulara iz odabranih područja informacijskih znanosti, upoznavanje studenata s daljnjim specifičnim leksičkim i gramatičkim strukturama znanstvenog članka te karakterističnim jezikom za opisivanje trendova. Osim navedenog, cilj je predmeta osposobiti studente za pisanje akademskih e-mailova.
Nakon uspješno završenog predmeta student će moći:
analizirati imensku skupinu u znanstvenom tekstu
Sadržaj kolegija će obuhvatiti sljedeće nastavne cjeline:
na zadane teme
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature i uvježbavanje, aktivno sudjelovanje | raspraviti o obrađenim temama iz područja informacijskih znanosti koristeći ciljani akademski vokabular | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | opisati trendove i tendencije u kontekstu obrađenih tema | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | napisati akademske e-mailove na različite teme vezane za studentski život | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | identificirati funkcije participnih konstrukcija u znanstvenom tekstu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | prevoditi participne konstrukcije s engleskog na hrvatski jezik i obrnuto | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | analizirati imensku skupinu u znanstvenom tekstu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Tijekom nastave kontinuirano se prati rad studenata s obzirom na aktivno sudjelovanja na nastavi, pisanje akademskih mailova i izvršavanje domaćih zadaća. Studenti dobivaju ocjenu na temelju pismenog ispita na kraju semestra.
English for Humanities and Social Sciences III
(Nastavni materijali dostupni na mrežnim stranicama Filozofskog fakulteta)
Vince, M. (2003). Advanced Language Practice. Oxford: Macmillan.
Hewings, M. (2005). Advanced Grammar in Use. Cambridge: CUP.
Paterson, K. i R. Wedge. (2013). Oxford Grammar for EAP: English grammar and practice for Academic Purposes. Oxford: OUP.
Huntley, H. (2006). Essential Academic vocabulary: Mastering the Complete Academic Word List. Boston: Thomson Heinle.
McCarthy, M. i O'Dell, F. (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge: CUP.
McIntosh, C., Francis, B. i Poole, R. (2009). Oxford Collocations Dictionary: For Students of English Oxford: OUP.
Lea, D., Duncan, R., Bull, V. i Webb, S.S. (2014). Oxford Learner's Dictionary of Academic English.
Oxford: OUP.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Obveze studenata
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu, pisanje domćih zadatak, pisanje samostalnih zadataka.