Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Varga, Mirna | 0 |
30 |
0 |
Opći cilj predmeta je osposobljavanje studenata za razumijevanje akademskog diskursa (pisanog i usmenog) iz područja informacijskih znanosti te razvijanje jezičnih vještina u kontekstu jezika struke. Specifični ciljevi predmeta odnose se na proširivanje vokabulara iz odabranih područja informacijskih znanosti, upoznavanje studenata s daljnjim specifičnim leksičkim i gramatičkim strukturama znanstvenog članka te karakterističnim jezikom za opisivanje trendova. Osim navedenog, cilj je predmeta osposobiti studente za pisanje akademskih e-mailova.
Nakon uspješno završenog predmeta student će moći:
analizirati imensku skupinu u znanstvenom tekstu
Sadržaj kolegija će obuhvatiti sljedeće nastavne cjeline:
na zadane teme
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature i uvježbavanje, aktivno sudjelovanje | raspraviti o obrađenim temama iz područja informacijskih znanosti koristeći ciljani akademski vokabular | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | opisati trendove i tendencije, u kontekstu obrađenih tema | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava |
opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | napisati akademske e-mailove na različite teme vezane za studentski život | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | identificirati funkcije participnih konstrukcija u znanstvenom tekstu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | prevoditi participne konstrukcije s engleskog na hrvatski jezik i obrnuto | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | analizirati imensku skupinu u znanstvenom tekstu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pismeni kolokvij, Pohađanje nastave
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,1 | 0% |
Pismeni ispit | 0,6 | 50% |
Pismeni kolokvij | 0,6 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Tijekom nastave kontinuirano se prati rad studenata s obzirom na njihovo aktivno sudjelovanja na nastavi i izvršavanje domaćih zadaća. Studenti dobivaju ocjenu na temelju pismenog kolokvija tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, položiti dva kolokvija tijekom semestra ili položiti završni ispit nakon završetka semestra. U slučaju izvođenja nastave na daljinu, studenti trebaju aktivno sudjelovati u nastavi uz uključivanje mikrofona i kamera kada se to zatraži. Uvjet stjecanja prava na potpis uključuje 70% nazočnost na nastavi u virtualnoj ili stvarnoj učionici.
Vince, M. (2003). Advanced Language Practice. Oxford: Macmillan.
Hewings, M. (2005). Advanced Grammar in Use. Cambridge: CUP.
Paterson, K. i R. Wedge. (2013). Oxford Grammar for EAP: English grammar and practice for Academic Purposes. Oxford: OUP.
Huntley, H. (2006). Essential Academic vocabulary: Mastering the Complete Academic Word List. Boston: Thomson Heinle.
McCarthy, M. i O'Dell, F. (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge: CUP.
McIntosh, C., Francis, B. i Poole, R. (2009). Oxford Collocations Dictionary: For Students of English Oxford: OUP.
Lea, D., Duncan, R., Bull, V. i Webb, S.S. (2014). Oxford Learner's Dictionary of Academic English.
Oxford: OUP.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.