Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Sablić, Marija | 15 |
0 |
15 |
Upoznati pedagoške i didaktičke koncepcija koje karakteriziraju rad alternativnih i slobodnih škola. Poznavanje alternativnih pedagogija kao povijesno, antropologijski i kulturalno utemeljene i prakse poticanja individualnog razvoja. Razvoj teorijsko/metodološkog okvira za vrednovanje različitih pedagogija, koncepata ili projekata glede razvojnih potreba pojedinca, zahtjeva društva i svijeta rada.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
U okviru kolegija studenti će upoznati različite pravce reformskih pedagogija i temelje pedagoškog pluralizma te upoznati znanstvena objašnjenja procesa nastave i obrazovanja različitih modela reformskih pedagogija, kao i osnovne alternativne teorije nastave i obrazovanja. Seminari se organiziraju kao aktivne radionice u kojima studenti refleksivno - kritički razmatraju, opisuju i vrednuju različite alternativne pedagoške teorije: od Pestalozzijeva koncepta “glava, srce, ruka”, preko alternativnih škola: Freinet, Summerhil, Montessori, Waldorfska škola i ostale suvremene pristupe školi.
predavanja, seminari i radionice, vježbe, samostalni zadatci, konzultacije
Eksperimentalni rad, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Eksperimentalni rad | 0,25 | 0% |
Pismeni ispit | 0,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Uz aktivnost na nastavi, u oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir seminarski rad i usmeni ispit: 30% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog ispita.
Kontinuirana komunikacija nastavnika sa studentima, kontinuirana izavršna evaluacija studenata I nastavnika na kraju nastave te anonimna studentska anketa na razini Fakulteta I Rektorata.