Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Žižanović, Senka | 30 |
0 |
0 |
Cilj ovoga kolegija je razvijanje općih i specifičnih kompetencija studenata značajnih za njihov profesionalni i osobni razvoj. Studentima će se prezentirati osnovna saznanja o suvremenim nastavnim umijećima i kompetencijama nastavnika.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Terminološko određenje nastavnih umijeća i kompetencija.
Odnos (teorijskog) znanja i praktičnih umijeća.
Kriteriji dobre nastave.
Temeljna nastavna umijeća.
Profesionalne kompetencije nastavnika.
Kompetencije nastavnika u suvremenim pedagoškim spoznajama i kurikulumskim teorijama suvremene škole.
Nastavnik kao komunikator.
Izvori stresa u radu nastavnika i načini borbe protiv stresa.
Metodički stil i takt nastavnika.
predavanja, samostalni zadatci, konzultacije
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pismeni ispit | 1,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 0,75 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir aktivnost na nastavi i pismeni/usmeni ispit: 25% konačne ocjene čini ocjena aktivnosti na nastavi, a 75% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog/usmenog ispita.
Formativno i sumativnovrednovanje nastavnika i studenata.