Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Belajdžić, Ana | 15 |
0 |
15 |
Osnovni je cilj upoznati studente s konceptualizacijom i operacionalizacijom konstrukta pravednosti u organizacijskom kontekstu, njenim odrednicama, učincima te ulozi u različitim procesima upravljanja ljudskim potencijalima.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
1. Određivanje termina pravednosti u organizacijskom kontekstu.
2. Individualne percepcije pravednosti u organizacijskom kontekstu
3. Zajedničke percepcije pravednosti u organizacijskom kontekstu: Klima pravednosti
4. Doživljaj (ne)pravednosti u akademskom kontekstu
5. Doživljaj (ne)pravednosti u različitim procesima upravljanja ljudskim potencijalima
6. Učinci (ne)usklađenosti izvora (klime) pravednosti u organizacijskom kontekstu
7. Programi upravljanja (ne)pravednošću u organizacijskom kontekstu i oporavka od doživljene nepravednosti na radnom mjestu.
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, mentorski rad, samostalni zadatci, konzultacije
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanje, video-prikazi, analiza primjera, rasprava | slušanje izlaganja, samostalna analiza primjera, sudjelovanje u raspravi | Definirati pravednost u organizacijskom kontekstu | Aktivnost u nastavi |
Predavanje, video-prikazi, analiza primjera, rasprava | slušanje izlaganja, samostalna analiza primjera, sudjelovanje u raspravi | Usporediti značajke individualnih i zajedničkih percepcija pravednosti u organizacijskom kontekstu | Aktivnost u nastavi |
Predavanje, video-prikazi, analiza primjera, rasprava | slušanje izlaganja, samostalna analiza primjera, sudjelovanje u raspravi | Usporediti konstrukt pravednosti u organizacijskom i akademskom kontekstu | Aktivnost u nastavi |
Samostalni istraživački zadatak, izlaganje istraživačkog seminara, rasprava | kreiranje strukturiranog intervjua, provedba strukturiranog intervjua u poslovnoj praksi, usmena prezentacija dobivenih rezultata, izrada pisanog izvješća o doživljaju (ne)pravednosti u različitim procesima upravljanja ljudskim potencijalima | Samostalno provjeriti doživljaj (ne)pravednosti u različitim procesima upravljanja ljudskim potencijalima | Istraživački seminar |
Samostalni istraživački zadatak, izlaganje istraživačkog seminara | kreiranje smjernica za razvoj procesa |
Izraditi program upravljanja (ne)pravednošću u organizacijskom kontekstu | Istraživački seminar |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Istraživanje | 2 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene (100 ocjenskih bodova ili 100% ocjene) uzima se u obzir aktivnost na nastavi (15 ocjenskih bodova ili 15% ocjene) te istraživački seminar (85 ocjenskih bodova ili 85% ocjene). Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 51 ocjenski bod ili 51% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 51%–63% = dovoljan (2), 64%–76% = dobar (3), 77%–90% = vrlo dobar (4), 91%–100% = izvrstan (5).
Povratne informacije studenata tijekom nastave, konzultacije, evaluacija nastave