Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Benčina, Ksenija | 0 |
30 |
0 |
Opći cilj predmeta je osposobljavanje studenata za razumijevanje akademskog diskursa (pisanog i usmenog) iz područja informacijskih znanosti te razvijanje jezičnih vještina u kontekstu jezika struke. Specifični ciljevi predmeta odnose se na upoznavanje studenata s retoričkom strukturom znanstvenog članka i uporabom karakterističnih gramatičkih struktura u istom s naglaskom na diskursnim funkcijama pasiva. Nadalje, cilj je predmeta osposobiti studente za pisanje akademskog odlomka.
Nakon uspješno završenog predmeta student će moći:
Sadržaj kolegija će obuhvatitii sljedeće nastavne cjeline:
predavanja, vježbe
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava |
opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje čitanje i analiza literature i uvježbavanje, aktivno sudjelovanje opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje |
prepoznati retoričku strukturu znanstvenog članka iz područja informacijskih znanosti analizirati diskursne funkcije pasiva u znanstvenom članku upotrijebiti rečenična vezna sredsta u samostalno napisanom akademskom odlomku raspraviti o ulozi informacijske pismenosti u suvremenom svijetu koristiti kolokacijski potencijal ključnog leksika iz područja informacijske pismenosti s naglaskom na kontekst visokog obrazovanja |
aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit, usmeni ispit aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pismeni kolokvij, Pohađanje nastave
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,1 | 0% |
Pismeni ispit | 0,6 | 50% |
Pismeni kolokvij | 0,6 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Tijekom nastave kontinuirano se prati rad studenata s obzirom na njihovo aktivno sudjelovanja na nastavi i izvršavanje domaćih zadaća. Studenti dobivaju ocjenu na temelju pismenih kolokvija tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, položiti dva kolokvija tijekom semestra ili položiti završni ispit nakon završetka semestra. U slučaju izvođenja nastave na daljinu, studenti trebaju aktivno sudjelovati u nastavi uz uključivanje mikrofona i kamera kada se to zatraži. Uvjet stjecanja prava na potpis uključuje 70% nazočnost na nastavi u virtualnoj ili stvarnoj učionici.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.