Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST UMJETNOSTI - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Ćurić, Tomislav | 0 |
0 |
0 |
|
Marušić, Matko Matija | 30 |
0 |
30 |
Cilj predmeta je stjecanje temeljnih znanja o arhitekturi, skulpturi i slikarstvu umjetnosti srednjeg vijeka u vremenskom okviru od IX. do XV. stoljeća, odnosno upoznavanje studenata sa stilskim obilježjima i sadržajima umjetnosti stilskih epoha predromanike, romanike i gotike. Nadalje, cilj je predmeta upoznati studente s različitim povijesno-umjetničkim, stilskim te povijesnim kategorijama i terminima, zajedno sa studentima interpretirati najznačajnije spomenike nastale u navedenim razdobljima te osposobiti studente za uočavanje i prepoznavanje, povezivanje i razlikovanje spomenika u odnosu na promjene stila i regionalne osobitosti.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će:
Kolegij daje pregled povijesti arhitekture, skulpture i slikarstva srednjega vijeka. Studente se upoznaje s najznačajnijim spomenicima i umjetnicima te obilježjima i razvojnim etapama predromanike, romanike i gotike u Europi i na tlu današnje hrvatske.
seminari i radionice, vježbe
Izlaganje, rasprava, predaja seminarskog rada, vrednovanje | aktivnost na nastavi, slušanje, proučavanje literature, samostalna analiza literature; predaja seminarskog rada, diskusija |
integrirati stečena znanja, korištenjem literature i u izradi seminarskih tema | Predaja seminarskog rada, izlaganje, kolokviji, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 1,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
Završna ocjena donosi se na temelju dva kolokvija (ili na temelju rezultata završnog pismenog ispita, ako student nije izlazio na kolokvije), a uz to i na temelju rezultata izlaganja seminarske teme te aktivnog sudjelovanja u radu seminara.
Kolokviji iznose 80 % ocjene. Svaki od kolokvija donosi 40 % ocjene, dok se 20 % ocjene odnosi na aktivno sudjelovanje u radu seminara. Prvi kolokvij je planiran sredinom semestra, drugi krajem semestra. Kolokviji obuhvaćaju do tada obrađene tematske jedinice. Seminarske teme se obrađuju u formi Power Point prezentacije, gdje će se ocjenjivati usmeno izlaganje teme i osmišljena prezentacija. Ako student/ica ne položi oba kolokvija koji obuhvaćaju sadržaje predavanja iz navedene ispitne literature, morat će pristupiti završnom pismenom ispitu. Isto vrijedi i ukoliko student/ica nije zadovoljna postignutim uspjehom na kolokvijima. Uspješno polaganje ispita podrazumijeva pozitivnu ocjenu te pohađanje predavanja i seminara.
Segmenti kolegija (pohađanje, aktivnost) vrednovati će se dosljedno tijekom cijelog semestra praćenjem dolazaka i aktivnosti unutar nastavnog procesa.
Studentska anketa