Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST UMJETNOSTI - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Ćurić, Tomislav | 30 |
0 |
15 |
Upoznavanje osnovnih pojmova, elemenata, konstruktivnih principa, materijala, stilskih odrednica i tipova arhitekture potrebnih za analizu i razumijevanje arhitekture, kao područja povijesti umjetnosti koje promatra arhitekturu kao umjetnost prostora.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Osnove arhitekture – oblik, prostor, red; elementi arhitekture – tipologija, sustavi; stilovi u arhitekturi; materijali, metode konstrukcije; temeljni pojmovi arhitekture i arhitektonskih dekorativnih elemenata; čitanje tlocrta i analiza građevine kroz povijesne primjere od prapovijesti do suvremenog doba.
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, terenska nastava, multimedija i mreža, mentorski rad, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanja, suradničko učenje, analiza primjera, upućivanje studenta na samostalno proučavanje literature, seminarski rad, terenska nastava (ako je moguće) | Prisustvovanje i aktivnost na nastavi, čitanje i rad na tekstu te ilustrativnim materijalima, nacrtima, planovima, pisanje seminarskog rada, priprema i rješavanje samostalnog ili grupnog zadatka, Proučavanje literature i nastavnog materijala, građevina in situ, priprema za kolokvij/ispit, demonstracija usvojenog gradiva | Prepoznati, imenovati i objasniti temeljne stručne termine iz područja arhitekture |
Evidencija pohađanja nastave i aktivnost, evaluacija seminarskih radova, kolokvij, ispit |
Predavanja, suradničko učenje, analiza primjera, upućivanje studenta na samostalno proučavanje literature, seminarski rad, terenska nastava (ako je moguće) | Prisustvovanje i aktivnost na nastavi, čitanje i rad na tekstu te ilustrativnim materijalima, nacrtima, planovima, pisanje seminarskog rada, priprema i rješavanje samostalnog ili grupnog zadatka, proučavanje literature i nastavnog materijala, građevina in situ, priprema za kolokvij/ispit, demonstracija usvojenog gradiva | Definirati i razlikovati metode analize i interpretacije graditeljskog nasljeđa |
Evidencija pohađanja nastave i aktivnost, evaluacija seminarskih radova, kolokvij, ispit |
Predavanja, suradničko učenje, analiza primjera, upućivanje studenta na samostalno proučavanje literature, seminarski rad, terenska nastava (ako je moguće) | Prisustvovanje i aktivnost na nastavi, čitanje i rad na tekstu te ilustrativnim materijalima, nacrtima, planovima, pisanje seminarskog rada, priprema i rješavanje samostalnog ili grupnog zadatka, proučavanje literature i nastavnog materijala, građevina in situ, opis i analiza građevine pravilnom primjenom arhitektonske terminologije, prepoznavanje stilskih odrednica u arhitekturi, priprema za kolokvij/ispit, demonstracija usvojenog gradiva | Prepoznati stilske odrednice u arhitekturi | Evidencija pohađanja nastave i aktivnost, evaluacija seminarskih radova, kolokvij, ispit |
Predavanja, suradničko učenje, analiza primjera, upućivanje studenta na samostalno proučavanje literature, seminarski rad, terenska nastava (ako je moguće) |
Prisustvovanje i aktivnost na nastavi, čitanje i rad na tekstu te ilustrativnim materijalima, nacrtima, planovima, pisanje seminarskog rada, priprema i rješavanje samostalnog ili grupnog zadatka, proučavanje literature i nastavnog materijala, građevina in situ, opis i analiza građevine pravilnom primjenom arhitektonske terminologije, prepoznavanje stilskih odrednica u arhitekturi, priprema za kolokvij/ispit, demonstracija usvojenog gradiva | Opisati i analizirati građevinu ili graditeljski kompleks primjerenom uporabom arhitektonske terminologije |
Evidencija pohađanja nastave i aktivnost, evaluacija seminarskih radova, kolokvij, ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,1 | 0% |
Pismeni ispit | 1,4 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,4 | 0% |
Ukupnu konačnu ocjenu kolegija čine slijedeći elementi:
10% pohađanje i aktivnost na nastavi
20% priprema i prezentacija seminarskog zadatka
70% pismeni ispit ili položena dva kolokvija
Skala ocjenjivanja je slijedeća:
50-55% = dovoljan (2), 56-70% = dobar (3), 71-85% = vrlo dobar (4), 86-100% =izvrstan (5)
Razgovori sa studentima tijekom kolegija i praćenje napredovanja studenta. Sveučilišna anketa.