Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Milić, Marija | 0 |
0 |
0 |
|
Marinić, Damir | 30 |
0 |
15 |
Upoznati studente s temeljnim pojmovima, modelima i teorijama nastalima u okviru interpersonalne neurobiologije, kako bi razumjeli načine na koje naša interpersonalna iskustva utječu na razvoj mozga i živčanog sustava.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Temeljni koncepti interpersonalne neurobiologije. Pamćenje, privrženost i emocije s aspekta interpersonalne neurobiologije. Stanja uma: kohezija, subjektivno iskustvo i kompleksni sustavi uma. Reprezentacije, načini procesiranja i konstrukcije stvarnosti prema načelima interpersonalne neurobiologije. Samoregulacija i međusobna povezanost. Primjena načela interpersonalne neurobiologije u grupnim i individualnim psihološkim intervencijama: primjeri.
predavanja, seminari i radionice
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanje, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, rasprava | Prepoznati, razlikovati i usporediti različite pojmove i koncepte interpersonalne neurobiologije | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, pismeni ispit |
Predavanje, grupna rasprava, praktične radionice | Slušanje izlaganja, rasprava, praktični rad | Prepoznati načela interpersonalne neurobiologije koja djeluju u odnosu pojedinca i njegove socijalne okoline u specifičnim razvojnim stadijima | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, pismeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava, praktične radionice | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, praktični rad, izrada seminara | Kritički analizirati i adekvatno primijeniti postupke i intervencije na pojedinim razvojnim stadijima pojedinca, koji se temelje na načelima interpersonalne neurobiologije | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava, praktične radionice | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, praktični rad, izrada seminara | Organizirati i provesti individualne i grupne psihološke postupke i intervencije u skladu s načelima interpersonalne neurobiologije | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pisani ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Pisani ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,6 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente uzimaju se u obzir pohađanje i aktivnost u nastavi (20%), usmeno izlaganje seminarskog rada (40%), i ocjena seminarskog rada (40%).
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta. Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unapređivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta. Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom Stručnog vijeća studija psihologije.