Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Marčinko, Ivana | 0 |
0 |
0 |
|
Marinić, Damir | 30 |
0 |
30 |
Upoznati studente s temeljnim pojmovima, modelima i teorijama pandemije, psihičkim reakcijama na stanje pandemije, te pristupima facilitacije psihosocijalne prilagodbe na uvjete pandemije.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Organizirati i provesti individualne i grupne psihološke postupke i intervencije s obzirom na specifične stadije psihosocijalne prilagodbe na uvjete pandemije.
Što je pandemija – povijest pandemija, psihosocijalni i ekonomski učinci, učinci na zdravstveni sustav, modeli širenja zaraze. Suvremene metode upravljanja pandemijom. Psihološke reakcije na uvjete pandemije. Osobine ličnosti kao faktori emocionalne otpornosti na učinke pandemije. Kognitivno-bihevioralni modeli zdravstvene anksioznosti. Bihevioralni imunološki sustav. Utjecaj "teorija zavjere" na psihosocijalnu prilagodbu na uvjete pandemije. Socio-psihološki faltori prilagodbe na uvjete pandemije. Unapređivanje komunikacije o rizicima pandemije. Psihološki aspekti cijepljenja i procjepljenosti. Tretman emocionalnog distresa uzrokovanog uvjetima pandemije. Što nakon pandemije – uvjeti prilagodbe nakon pandemije.
predavanja, seminari i radionice, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanje, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, rasprava | Prepoznati, razlikovati i usporediti različite modele razvoja pandemije i psihosocijalne prilagodbe na uvjete pandemije | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, pismeni ispit |
Predavanje, grupna rasprava, praktične radionice | Slušanje izlaganja, rasprava, praktični rad | Prepoznati različite faze i stadije psihosocijalne prilagodbe na uvjete pandemije u tjelesnoj, kognitivnoj, emocionalnoj i socijalnoj domeni | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, pismeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava, praktične radionice | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, praktični rad, izrada seminara | Kritički analizirati i adekvatno primijeniti psihološke postupke i intervencije na pojedinim stadijima psihosocijalne prilagodbe pojedinca i zajednice na uvjete pandemije | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava, praktične radionice | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, praktični rad, izrada seminara | Organizirati i provesti individualne i grupne psihološke postupke i intervencije s obzirom na specifične stadije psihosocijalne prilagodbe na uvjete pandemije | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Pismeni ispit | 0,6 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,6 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente uzimaju se u obzir pohađanje i aktivnost u nastavi (20%), usmeno izlaganje seminarskog rada (40%), i ocjena seminarskog rada (40%).
Seminarski rad
Student priprema samostalno istraživanje u okviru seminarske nastave. Istraživanje se putem usmenog izlaganja ocjenjuje na sljedeći način:
Element
Razina postignuća
Ocjena
Seminarski rad
Izlaganje je teorijsko-metodološki točno oblikovano, logički dobro strukturiran, činjenično točan, izražava izvoran pristup obradi teme, uz uporabu opsežne relevantne literature.
5
Izlaganje je točno u najvažnijim sadržajno-strukturnim elementima, zadovoljava formalne kriterije, ne izražava izvornost pristupa uz manje pogreške logičko-metodološkog strukture i obrade sadržaja, većinom primjerene literature uz manje pojmovno-kategorijalne pogreške.
4
Izlaganje izostavlja važne činjenice vezane uz temu, obrada je manjkava ili netočna, logički postoje propusti, zadovoljeni su formalni kriteriji bez originalnosti, s neprimjerenim brojem bibliografskih jedinica od preporučenoga, koje nisu relevantne i recentne.
3
Izlaganje izostavlja temeljne elemente, strukturno-sadržajno je nedorečeno i nepotpuno, obrada teme je većim dijelom promašena uz značajnije pogreške na sadržajno-logičkom planu, formalne kriterije zadovoljava samo djelomice, bez originalnog pristupa obradi teme, s minimalnim i zastarjelim brojem nerelevantnih bibliografskih jedinica.
2
Student nije usmeno izlagao i pismeno dostavio seminarski rad.
1
Završni ispit
Završni ispit sastoji se pismenog ispita koji sadržajno pokriva cjelokupni nastavni sadržaj. Ocjena iz završnog pismenog ispita izvodi se na temelju broja postignutih bodova, i to na temelju sljedeće ljestvice:
Broj bodova
Ocjena
90-100
5
80-89
4
70-79
3
60-69
2
Osterholm, M.T. i Olshaker, M. (2017). Deadliest enemy: Our war against killer germs. New York: Little, Brown and Co.
Zacher, M.W. i Keefe, T.J. (2008). The politics of global health governance: United by contagion. New York: Palgrave Macmillan.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta. Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unapređivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta. Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom Stručnog vijeća studija psihologije.