| Studij | Godina  | 
                            Semestar  | 
                            Status  | 
                        
|---|---|---|---|
| INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g.  | 
                            zimski  | 
                            obavezan  | 
                        
| INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g.  | 
                            zimski  | 
                            obavezan  | 
                        
| Nastavnik | Nositelj  | 
                                P  | 
                                V  | 
                                S  | 
                            
|---|---|---|---|---|
| Hasenay, Damir | 30  | 
                                0  | 
                                0  | 
                           	|
| Horvat, Ines | 0  | 
                                15  | 
                                15  | 
                           	
Upoznati studente s osnovnim obilježjima znanosti, znanstvenim načinom razmišljanja, metodologijom znanstveno-istraživačkog rada, vrstama i strukturom znanstvenih i stručnih publikacija kao i s etičkim načelima znanstveno-istraživačkog rada.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Znanost i znanstveno-istraživački rad. Osnovna obilježja znanosti. Klasifikacija znanosti. Znanstvena komunikacija. Znanstveni časopisi. Elektronički časopisi. Vrste znanstvenih istraživanja. Odabir teme istraživanja. Odabir i pregled izvora. Pisanje bilježaka. Utvrđivanje cilja i odabir metoda. Kategorizacija znanstvenih radova. Pisanje izvornog znanstvenog rada, pisanje ostalih znanstvenih radova. Citiranje. Pisanje sažetka. Predstavljanje i prezentacija rada. Osobna, institucionalna i šira društvena razina primjene etičkih principa u znanstvenom i stručnom radu.
Na vježbama se studenti upoznaju sa strukturom, formatom i stilom znanstvenih i stručnih članaka, vježbaju pisanje sažetaka i osposobljavaju se za upotrebu različitih načina i stilova citiranja literature.
predavanja, seminari i radionice, vježbe, samostalni zadatci
| 2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene | 
| predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | • objasniti obilježja znanstvenog i stručnog rada • klasificirati znanstvene metode na temelju njihovih osnovnih obilježja • primijeniti znanstveni način mišljenja i znanstveni stil u pripremi i provedbi znanstvenih i stručnih istraživanja • razumjeti važnost etičnog postupanja i primjene etičkih principa u svim fazama znanstvenog i stručnog rada  | 
			pismeni ispit (50 %): 100; usmeni ispit (15%): 30. | 
| vježbe | izrada zadataka na vježbama | • razumjeti obilježja strukture, formata i stila znanstvenih i stručnih članaka • pripremiti sažetak znanstvene i stručne publikacije • primijeniti razne načine i stilove citiranja literature  | 
			kontinuirana provjera i ocjenjivanje izvršavanja zadataka i aktivnosti (20 %): 40. | 
| seminarsko izlaganje i raspravište | usmeno izlaganje i sudjelovanje u raspravi | • opisati uvjete u kojima nastaju osnovni obrasci znanstvenog komuniciranja kojima je cilj prijenos informacija i sustavno bogaćenje korpusa dostupnoga znanja • primijeniti znanstveni način mišljenja i znanstveni stil u pripremi i provedbi znanstvenih i stručnih istraživanja  | 
			ocjena kvalitete seminarskog izlaganja i razine na kojoj je provedena rasprava (15 %) 30. | 
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
| Element | Opterećenje u ECTS  | 
                             Udio u ocjeni  | 
                        
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 1,75 | 0% | 
| Pismeni ispit | 1,25 | 0% | 
| Pohađanje nastave | 1,5 | 0% | 
| Usmeni ispit | 0,5 | 0% | 
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene.
Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: praktičan rad na vježbama: 40 (20 %); seminarsko izlaganje: 30 (15 %); pismena provjera znanja: 100 (50 %); usmeni ispit 30 (15 %).
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110-125 ocjenskih bodova (55%-62%) = dovoljan (2), 126-159 ocjenskih bodova (63%-79%) = dobar (3), 160-179 ocjenskih bodova (80%-89%) = vrlo dobar (4), 180-200 ocjenskih bodova (90%-100%) = izvrstan (5).
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata; seminarske rasprave kojima se studentima omogućuje da iznesu primjedbe i prijedloge. Završna se kvaliteta provjerava studentskom anketom.