Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST UMJETNOSTI - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Faletar, Goran | 0 |
0 |
0 |
|
Kostanjevac, Domagoj | 0 |
30 |
0 |
Cilj je kolegija Osnove jezične kulture kroz prožimanje teorije i prakse upoznati studente nekroatističkih studija s osnovama hrvatskoga pravopisa i gramatike, kao i s brojnim zanimljivim pitanjima koja se tiču problematike funkcionalnih stilova i odgovarajućega leksičkoga izbora, te ih osposobiti za praktičnu primjenu tih usvojenih znanja, odnosno za njihovu primjenu na tekstu, što je cilj vježbi na predmetu.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Temeljni su programski sadržaji u okviru kolegija Osnove jezične kulture teorijski pojmovi jezika kao standarda, njegovih funkcionalnih stilova, normiranja i leksičkoga izbora, ali i praktična primjena temeljnih jezičnih znanja. Vježbe u okviru kolegija Osnove jezične kulture stoga su zamišljene kao praktična primjena znanja iz hrvatskoga pravopisa i gramatike na tekstovima zasićenim pogreškama, tj. studenti na njima vježbaju lekturu teksta.
predavanja, vježbe
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanje grupna rasprava zadatak analize primjera |
slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje, postavljanje i rješavanje problema, rasprava | analizirati pravopisne i gramatičke pogreške u pisanim tekstovima | aktivnost studenata u nastavi pismeni ispit |
predavanje grupna rasprava zadatak analize primjera |
slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje, postavljanje i rješavanje problema, rasprava | napraviti potrebne korekcije tih pogrešaka | aktivnost studenata u nastavi pismeni ispit |
predavanje grupna rasprava zadatak analize primjera |
slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje, postavljanje i rješavanje problema, rasprava | objasniti svoje intervencije u tekstu | aktivnost studenata u nastavi pismeni ispit |
predavanje grupna rasprava zadatak analize primjera |
slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje, postavljanje i rješavanje problema, rasprava | obraniti svoje stavove na temelju znanja i argumenata koji ih podupiru pred stručnjacima i zainteresiranim laicima | aktivnost studenata u nastavi pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir aktivnost na nastavi i ocjena iz završnoga pisanog ispita: 20% konačne ocjene čini aktivnost na nastavi, a 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Studentska anketa.