Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - prevoditeljski smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Truck-Biljan, Ninočka | 0 |
30 |
0 |
Ciljevi i zadaci:
Ovladati temeljnim vještinama slušanja, čitanja, govorenja i pisanja njemačkog jezika na A1 – A2 razini. Proširiti poznavanje osnova njemačkoga jezika ( gramatike i vokabulara) te nastaviti upoznavati elemente kulture i civilizacije zemalja njemačkoga govornoga područja.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Usvajanje jezičnih struktura i vokabulara u svrhu čitanja i slušanja radi analize općenitog značenja teksta na razini A1 – A2. Upoznavanje s glagolskim vremenima (sadašnjost, prošlost i budućnost) i deklinacijom imenica i pridjeva, osnovnih struktura za izražavanje mišljenja, želja, očekivanja, pretpostavki. Razumijevanje pročitanoga, odgovaranje na pitanja (usmeno, pismeno), dopunjavanje rečenice. Slušanje govorenoga teksta, govoreni tekst u dijalozima. Primjena usvojenih jezičnih struktura i vokabulara kroz komunikaciju o svakodnevnim situacijama te iz o sadržajima iz kulture i civilizacije zemalja njemačkoga govornog područja. Pisanje kraćega teksta o poznatoj temi.
vježbe
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene | |
---|---|---|---|---|
vježbe, rad na tekstu, individualni rad, rad u parovima | slušanje izlaganja, opažanje modela, aktivno sudjelovanje | slušati i analizirati kraće zvučne tekstove i dijaloge iz različitih područja života |
aktivnost studenata u nastavi, zadatci, usmeno/pisano izlaganje u okviru jezičnih/gramatičkih vježbi | |
vježbe, rad na tekstu, individualni rad, rad u parovima | čitanje i analiza literature, uvježbavanje, aktivno sudjelovanje | čitati tekstove (i sažetke) uz uporabu strategija čitanja |
aktivnost studenata u nastavi, zadatci, usmeno/pisano izlaganje u okviru jezičnih/gramatičkih vježbi | |
vježbe, rad na tekstu, individualni rad, rad u parovima | opažanje modela, vježbanje, usmeno i pismeno izlaganje, aktivno sudjelovanje | pravilno upotrijebiti osnovne gramatičke strukture za izražavanje mišljenja, želja, očekivanja, pretpostavki |
aktivnost studenata u nastavi, zadatci, usmeno/pisano izlaganje tijekom jezičnih/gramatičkih vježbi | |
vježbe, rad na tekstu, individualni rad, rad u parovima |
opažanje modela, vježbanje, usmeno i pismeno izlaganje primjena naučenog | opisati svoje životne uvjete i obrazovanje, planove za budućnost uporabom niza fraza i rečenica |
|
|
vježbe, rad na tekstu, individualni rad, rad u parovima | opažanje modela, vježbanje, pismeno izlaganje primjena naučenog | napisati vrlo jednostavan kraći vezani tekst o poznatoj temi ili temi od osobnog interesa | aktivnosti studenata u nastavi, jezični zadatci, kolokvij, pismeni ispit | |
vježbe, rad na tekstu, individualni rad, rad u parovima | opažanje modela, vježbanje, usmeno i pismeno izlaganje primjena naučenog | usporediti elemente kulture i civilizacije svoje zemlje i zemalja njemačkog govornog područja | aktivnost studenata u nastavi, jezični zadatci, usmeno i pisano izlaganje u okviru jezičnih/gramatičkih vježbi |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 20% |
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 80% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Pohađanje vježaba (70% minimalno), aktivnost na nastavi (jezične vježbe, rasprava, rad na tekstu) tijekom semestra.
Konačna se ocjena temelji na ocjeni iz aktivnosti na nastavi te 2 kolokvija tijekom semestra ili pisanom ispitu nakon
odslušanog predmeta. Ukoliko student ne položi jedan od kolokvija tijekom semestra, izlazi na završni pisani ispit na
jednom od ispitnih rokova.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, aktivno sudjelovati u nastavi (usmene i pisane jezične vježbe, rad na tekstu, rasprave), položiti dva kolokvija tijekom semestra ili položiti završni ispit nakon završetka semestra. Tijekom nastave u virtualnoj učionici studenti trebaju aktivno sudjelovati uz uključivanje mikrofona i kamera ukoliko/kada se to zatraži.
Uvjeti stjecanja prava na potpis uključuju: nazočnost na nastavi u virtualnoj ili stvarnoj učionici, redovito rješavanje te pravovremenu dostavu zadataka za jezične vježbe.
Aleksa Varga, M. i Hrisztova-Gotthardt (2012). Kochbuch der deutschen Grammatik 1 : ein Lehr- und
Übungsbuch. Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera.
2. Njemačko-hrvatski / hrvatsko-njemački rječnik po izboru.
3. Dengler, S., Tanja Mayr-Sieber, T., Rusch, P.,Schmitz, H. und Scherling, T. (2011). Netzwerk A1, Deutsch als Fremdsprache – Kurs- und Arbeitsbuch. Stuttgart: Ernst Klett Sprachen.
Funk, H. und Kuhn, C. (2013): Studio 21. Das Deutschbuch. Berlin: Cornelsen Verlag.
2. Buscha, A. und Szita, S. (2015): Begegnungen A1+, Schubert-Verlag, Leipzig.
3. Luscher R. (2001): Übungsgrammatik für Anfänger, Ismaning, Hueber Verlag.
4. Medić, I. (1997): Kleine deutsche Grammatik. Zagreb: Školska knjiga.
5. Odabrani tekstovi iz knjiga, časopisa i s interneta
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i
znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, aktivno sudjelovati u nastavi (usmene i pisane jezične
vježbe, rad na tekstu, rasprave), položiti dva kolokvija tijekom semestra ili položiti završni ispit nakon završetka
semestra. Tijekom nastave u virtualnoj učionici studenti trebaju aktivno sudjelovati uz uključivanje mikrofona i kamera
ukoliko/kada se to zatraži.
Uvjeti stjecanja prava na potpis uključuju: nazočnost na nastavi u virtualnoj ili stvarnoj učionici, redovito rješavanje te
pravovremenu dostavu zadataka za jezične vježbe.