Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Lacović, Darko | 0 |
0 |
30 |
Upoznati studente s akademskim okruženjem te ih pripremiti za učenje i djelovanje u akademskom okruženju općenito, posebice na Odsjeku za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta, Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Upoznavanje s Odsjekom za informacijske znanosti. Upoznavanje s mentorskim sustavom na Filozofskom fakultetu (nastavnici kao mentori), sa studentskim savjetnicima i predstavnicima studenata po godinama i studijima. Upoznavanje sa strukturom Fakulteta (odsjeci, uredi). Upoznavanje sa studijem na Odsjeku za informacijske znanosti, katedrama i procedurama (prijava i odjava ispita, mirovanje studija, odabir i brisanje izbornih kolegija, uvjetima za nastavak studija na diplomskoj razini, studentskim anketama). Dokumenti Odsjeka, Fakulteta i Sveučilišta (pristup, značenje, odredbe koje se tiču studentskih prava i obveza, demonstrature, pohvale i nagrade za izvannastavne aktivnosti, pravilnik o studiranju). Djelovanje studentskih udruga (Studentski zbor, Udruga studenata informacijskih znanosti Libros, studentski časopis Libros, organizacija konferencija, npr. InfoDaska). Sudjelovanje u donošenju odluka na razini Fakulteta i Sveučilišta (predstavnici studenata u Fakultetskom vijeću i Senatu Sveučilišta). Rad Psihološkog savjetovališta za studente Filozofskog fakulteta i Psihološkog savjetovališta Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Domaće i međunarodne stipendije (npr. Erasmus), praksa, sudjelovanje u istraživanjima i projektima s nastavnicima.
seminari i radionice, obrazovanje na daljinu
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
seminarska rasprava | praćenje literature | razumjeti osnovne koncepte studiranja i organizaciju Sveučilišta | pohađanje nastave i aktivnost studenata u nastavi, procjena sustavnog praćenja preporučene literature |
seminarska rasprava | praćenje literature | razumjeti sustav podrške studentima | pohađanje nastave i aktivnost studenata u nastavi, procjena sustavnog praćenja preporučene literature |
seminarska rasprava | praćenje literature | utvrditi sustav studiranja te nastavne i izvannastavne oblike rada na Odsjeku za informacijske znanosti | pohađanje nastave i aktivnost studenata u nastavi, procjena sustavnog praćenja preporučene literature |
seminarska rasprava | praćenje literature, izrada prezentacija | razlikovati temeljne dokumente Sveučilišta, Filozofskog fakulteta i Odsjeka za informacijske znanosti koji se odnose na studentska prava i obveze | pohađanje nastave i aktivnost studenata u nastavi, procjena sustavnog praćenja preporučene literature |
seminarska rasprava | praćenje literature | objasniti svrhu i sudjelovati u studentskim udrugama na razini Sveučilišta i Odsjeka | pohađanje nastave i aktivnost studenata u nastavi, procjena sustavnog praćenja preporučene literature |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1,25 | 30% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 70% |
Predmet se ne ocjenjuje. Za prolaznost kolegija student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova kroz aktivnosti u nastavi (seminarski zadaci). Elementi vrednovanja seminarskih zadataka su sljedeći: jasno i koherentno predstavljanje sadržaja, organizacija teksta, jezik i stil.
Student ostvaruje pravo na ocjenu u slučaju ispunjavanja dvaju preduvjeta: (1) mora pohađati 70% nastave i (2) mora na vrijeme predati sve zadatke sa seminara. Studenti koji to ne učine dužni su sljedeće akademske godine ponovno upisati i odslušati kolegij. Plagiranje seminarskih zadataka kažnjava se s 0 ocjenskih bodova.