Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kakuk Fridl, Sara | 15 |
0 |
15 |
Unutar ovog predmeta potrebno je osvjestiti mogućnosti otvorenog djelovanja prema aktualnim problemima roditeljske funkcije i uočavati mogućnosti za njihovo rješavanje. Usmjeriti polaznike na primjenu različitih pristupa u obiteljskom odgoju i obrazovanju unutar posebnosti obiteljskog konteksta. Razvijati kritičke prosudbe prema aktualnim dosezima teorije i prakse odnosnih relacija između obitelji i institucija u ranom djetinjstvu i na toj osnovi razvojno djelovati.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Društveni kontekst roditeljstva (obiteljski, bračni, roditeljski, te uloge u suvremenom društvu, integracija i dezintegracija obitelji, razrivene obitelji). Roditeljske i bračne uloge (razvoj osobnosti kroz roditeljsku ulogu, odnos bračnih i roditeljskih uloga, majčinstvo, očinstvo, nepotpuna obitelj ili neuspjeli brak). Vrijednosni sustavi roditelja (stavovi i vjerovanja, dječji razvojni ciklus). Roditelji u raznolikim, stvarnim životnim obiteljskim i odgojnim situacijama (trudnoća, porođaj, roditeljska skrb i briga, zaposlenost, jedinac u obitelji, brojna obitelj, roditeljski stres, višegeneracijske – porodične obitelji, dijete i vrtić, škola te slobodno vrijeme). Edukacija roditelja za uspješno obnašanje svojih uloga i podizanje kompetencija.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja |
|
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera |
Analiza sadržaja literature, iznošenje i prezentacija sadržaja | Razlikovati pojmove odgoja, obrazovanja i djetinjstva na profesionalno odgovoran i etički način; | Aktivnost studenata |
Zadaci analize literature i dokumentacije | Rasprava, opažanje i zaključivanje |
Primjeniti komunikacijske vještine u izgradnji odnosnih relacija sa su-kreatorima odgojnog djelovanja; | Aktivnost studenata i uključenost u raspravama |
Egzemplarna nastava | Postavljanje i rješavanje problema | Razlikovati temeljne značajke obitelji kao sociološke kategorije; | Prezentacija |
Suradničko učenje, radionica, seminarsko izlaganje |
Aktivno sudjelovanje, usmeno izlaganje, |
Objasniti suvremene teorijske spoznaje o značaju obiteljskog odgoja kao temeljnog činitelja u razvoju svake ličnosti; | Aktivnost studenata |
Parlaonica, suradničko učenje, seminarski radovi |
Prezentacija naučenoga interpretacija prikupljenih spoznaja, oblikovanje pisemnog rada |
Izraditi strategiju osobne vizure komunikacijskog dijaloga na relaciji odgojitelj-roditelj kao elementa implicitne pedagogije | Usmeno izlaganje |
Samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, diskusija. | Rasprava, aktivno sudjelovanje na nastavi, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenoga, rad u paru, oblikovanje pismenog rada | Identificirati različitost sustava vrijednosti kroz odgovornost i kolegijalnost prema drugima | Seminarski rad, aktivnost na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Praktični rad, Seminarski rad
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Praktični rad | 0 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene u obzir se uzima ocjena iz završnog pisanog ispita: 100% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Redovno pohađanje i aktivno sudjelovanje u nastavi, izrada i prezentacija seminarskog rada, pedagoškog istraživanja i kritičkog osvrta.
Studentska anketa, redovite konzultacije. Mentorsko-savjetodavni i praktični rad sa studentima tijekom održavanja nastave.