Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Žižanović, Senka | 15 |
0 |
15 |
Cilj ovoga kolegija je upoznati različite teorije, metodologije sadržaje i strukture multimodalne pedagogije i njezine implikacije na odgojno-obrazovnu praksu, nastavu i učenje te okružje za učenje i zajednicu s posebnim naglaskom na višestruke inteligencije i različite stilove učenja, odnosno integrirani kurikulum i integrativno učenje. Na praktičnoj razini i primjerima iz prakse poticati multimodalnost i art pristupe učenju.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Multimodalna pedagogija – teorija, metodologije, sadržaji i strukture.Multimodalnost i jezik: retrospektive i razvojne mogućnosti. Multimodalne analize: interdisciplinarni okvir. Multimodalne pedagogije u školskoj praksi.Kultura i multimodalnost. Multidisciplinarna, transdiciplinarna i interdisciplinarna integracija. Poticanje razvoja kognitivnih i metakognitivnih vještina.
Integrativno i cjelovito učenje .Konstruktivistički razredi i aktivno učenje. Multimedijsko učenje. Interaktivno multimodalno okruženje za učenje. Načela kreiranja interaktivnog multimodalnog okruženja za učenje. Vizualni modalitet. Audio/slušni modalitet. Kinestetički modalitet. Stilovi učenja. Višestruke inteligencije. Strategije poticanja multimodalnog učenja.
Deset načina integracije kurikuluma. Art pedagogija i kreativnost u nastavi.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje, zadatak čitanja i analize primjera, diskusija | Slušanje izlaganja, analiza literature, aktivno sudjelovanje | Usporediti različite idaktičke teorije, metodologije sadržaje i strukture multimodalne pedagogije i njezine implikacije na odgojno-obrazovnu praksu, nastavu i učenje te zajednicu (okružje); | Aktivnost studenata u nastavi, |
Predavanje, suradničko učenje, radionica | Slušanje izlaganja, analiza primjera (i uvježbavanje), sustavno opažanje i zaključivanje, postavljanje i rješavanje problema | Potkrijepiti interdisciplinarni okvir učenja i njegove transformacije (različiti načini integracije kurikulum) te multimedijske pristupe učenju, kao i učenje iz različitih izvora; | Aktivnost studenata u nastavi, Seminarski rad, |
Seminarsko izlaganje, suradničko učenje, radionica | Oblikovanje seminara, usmeno izlaganje, suradnja, aktivno sudjelovanje, opažanje modela, simulacija | Kreirati artističke pristupe nastavi primjenom kreativnih strategija i različitim modalitetima i izričajima (glazbeni, likovni, plesni, dramski…) | Aktivnost studenata u nastavi, Završni ispit |
Samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, diskusija. | Rasprava, aktivno sudjelovanje na nastavi, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenoga, rad u paru, oblikovanje pismenog rada | Identificirati različitost sustava vrijednosti kroz odgovornost i kolegijalnost prema drugima | Seminarski rad, aktivnost na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Praktični rad, Projekt, Završni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Praktični rad | 0,25 | 0% |
Projekt | 0,5 | 0% |
Završni ispit | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene u obzir se uzima ocjena iz kontinuirano praćenih aktivnosti na nastavi putem portfolija (10%), ocjena praktičnoga rada (40%) i završnoga projekta (50%).
Studenti imaju obvezu aktivnog sudjelovanja u nastavi glede kontinuiranog praćenja i ocjenjivanja, napisati i prezentirati seminarski rad (radionicu, vježbu) te pristupiti završnom usmenom ispitu.
Kontinuirana komunikacija nastavnika sa studentima, kontinuirana i završna evaluacija studenata i nastavnika na kraju nastave te anonimna studentska anketa na razini Fakulteta i Rektorata.