Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Livazović, Goran | 0 |
0 |
0 |
|
Španja, Sanja | 30 |
0 |
30 |
Predavanjima, izučavanjem literature, studijem odabranih primjera i terenskom nastavom uvesti studente u područje domskog odgoja, njegovog utemeljenja, osnovnih pojmovnih određenja i neposrednog odgojnog djelovanja. Ostvarivanje sadržaja kolegija treba osigurati cjelovit i sistematiziran uvid u domsku pedagogiju kao jedne od sastavnice institucionalnog odgoja i obrazovanja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Temelji domskog odgoja, povijesna i suvremena određenja. Domska pedagogija: predmet i područje istraživanja. Vrste domova: dječji, učenički, specijalni, odgojni... - pojmovna određenja i mjesto u odgojno-obrazovnom sustavu. Oblici i sadržaji odgojno-obrazovnog rada u domovima. Organizacija i upravljanje domom. Upoznavanje, praćenje i vrednovanje odgojnog rada u domu. Funkcija odgajatelja i metodika odgojnog rada. Domski kurikulum.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 . Metoda procjene |
---|---|---|---|
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Usporediti posebnosti domskog odgoja i temeljnih znanja, vještina i sposobnosti domskih pedagoga te različitih domskih ustanova; |
Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Usporediti različite vrste i oblike institucionalnog odgoja i srodnih pedagoških kompetencija |
Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Primjenjivati metodičke postupke domskog odgoja u praktičnom radu |
Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Iskazati odgovornost, snalaženje i samostalnost u pedagoškom radu |
Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Analizirati položaj domske pedagogije u sustavu pedagogijskih disciplina |
Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Primjenjivati pedagoška znanja iz područja domskog odgoja u radu |
Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni/usmeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 10% |
Kontinuirana provjera znanja | 2 | 30% |
Pismeni/usmeni ispit | 1 | 40% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,25 | 20% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir aktivnost na nastavi, seminarski rad i pismeni/usmeni ispit: 10% konačne ocjene čini ocjena aktivnosti na nastavi, 20% ocjene je kvaliteta seminarskog rada, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog/usmenog ispita.
Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(seminarski rad x 0,1) + (aktivnosti u nastavi x 0,1) + (kontinuirano praćenje znanja x 0,5) + (završni ispit x 0,3)
Konačna raspodjela ocjena je zbroj postotaka ostvarenog tijekom nastave i postotaka ostvarenog, što je prikazano kroz primjer izračunavanja konačne ocjene.
Primjer izračunavanja ocjene:
seminarski rad – 4
aktivnosti na nastavi i zadaće – 4
kontinuirano praćenje znanja – 3
završni ispit - 5
(4 x 0,2) + (4 x 0,1) + (3 x 0,3) + (5 x 0,4) = 0,8 + 0,4 + 0,9 + 2 = 4,1
Konačna ocjena 4,1 → vrlo dobar (4)
Aktivno i redovito sudjelovanje na nastavi. Izrada samostalnih praktičnih istraživačkih zadataka.