Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Livazović, Goran | 0 |
0 |
0 |
|
Bojčić, Karlo | 15 |
0 |
15 |
Polaznici će nakon odslušanog kolegija biti osposobljeni vladati novim medijima, primjenivati ih u (nastavnom) radu i znati didaktički oblikovati. Upoznati će se s različitim funkcijama komunikacijskih alata, teorijskim polazištima odgoja za medija, implemetnirati medijsko-pedagoške projekte i svrsishodnije oblikovati obrazovne standarde naspram izazovima tehnološkog društva. Cilj kolegija je baziran na koncept pragmatične primjene medijskog rada i osposobljavanje stručnjaka za multimedijalno i multimodalno učenje kao i osvješćivanje uloge medija, masovnih komunikacija i utjecaja na pojedinca.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Masovni mediji- temeljne odrednice i podjela
Teorijska polazišta odgoja za medije, masovnih komunikacija i utjecaj globalizacije
Distinkcija pojmova odgoja-indoktrinacije-manipulacije
Razvojni pravci pedagogije medija i socijalna povijest medija
Medijska kultura i obrazovanje
Obrazovno-tehnološka i funkcionalna pedagogija medija i ospsobljavnje za multimedijalno učenje
Obrazovne i nastavne tehnologije
WEB-mediji kao komunikacijski kanal
Tranformacija odgojnih vrijednosti putem medija
Vrednovanje učeničkog rada putem medija
Svrsishodna povezanost komunikacijskih znanosti, ontologije weba i pedagogije medija
(Masovna) komunikacija u obitelji o medijskim sadržajima
Značajnosti razumijevanje medijske etike u školskom etosu
Formiranje obrazovnih standarda sa aspekta tehnološke paradigme
Primjeri didaktičkog modela upotrebe medija u školi
Senzibilizacija stručnjaka i učenika za stručno usavršavanje u svim razinama korištenju medija
Hibridni model i holistički pristup izvođenja nastave
Praktični primjeri iz inozemstva: preporuke
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja |
|
Predavanja | Slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | Objasniti multimedijalno, multimodalno i interaktivno učenje; | Aktivnost u nstavi, analiza praktičnog rada |
Predavanja | Sudjelovanje u raspravama | Selektirati medije u svrhu poboljšanja procesa učenja i poučavanja | Položeni kolokviji |
Samostalni zadaci | Rješavanje problemskih zadataka | Koristiti se E-dnevnicima i imenicima i I-padova i pametnim pločama | Ocjenjivanje kreirane elektroničke izrade praktičnog rada |
Samostalni zadaci | Rješavanje problemskih zadataka | Implementirati preventivne projekte u sprječvanju medijih manipulacija i razumijeti koncepte masovnih komunikacija | Praktični rad |
Vježbe | Vježbanje uređivanja elektroničkih sadržaja | Analizirati upotrebu medija u odnosu na društveni kontekst. | Ocjenjivanje kreiranog mrežnog mjesta |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Praktični rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,45 | 0% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Praktični rad | 0,3 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminara i ocjena iz završnog pismenog ispita: 30 % konačne ocjene čini ocjena iz seminara, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz završnog pismenog ispita.
Studenti su obvezni prisustvovati nastavi i realizirati seminare, te polagati ispit. Ispit se polaže nakon odslušanog kolegija i nakon predanog i ocijenjenog seminarskog rada.
Formativna i sumativna evaluacija nastavnika i studenata.