Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Marinić, Damir | 15 |
0 |
15 |
Upoznati student s osnovnim teorijskim tumačenjima prirode čovjekova razvoja, metodama istraživanja razvoja, činiteljima koji određuju razvoj te temeljnim obilježjima tjelesnog, perceptivnog, motoričkog, kognitivnog, moralnog, emocionalnog I socijalnograzvoja od začeća do adolescencije.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Razvojna psihologija kao grana psihologijske znanosti. Metode istraživanja. Etička načela istraživanja u razvojnoj psihologiji. Znanstvene spoznaje o prirodi razvojnih promjena povezanih s evolucijskim, povijesnim, a posebnom kalendarskim (ontogeneza) protokom vremena. Discipline unutar razvojne psihologije. Periodizacije razvoja. Biološki i okolinski kontekst razvoja i mehanizmi njihove interakcije. Problemi razvojne psihologije: priroda nasuprot odgoju, kontinuitet nasuprot diskontinuitetu, normativni nasuprot idiografskom pristupu. Razvojne teorije (Piaget, Vigotski , Kohlberg, Freud, Erikson, Watson, Skiner, Bandura; Bronfenbrennerov i Bowlbyev pristup.)
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature | Definirati osnovni pojmovno-metodološki aparat razvojne psihologije | Seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Navesti specifičnosti metodologije istraživanja čovjekovog psihičkog razvoja | Seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Uspoređivati po različitim kriterijima tradicionalne i suvremene koncepte i teorije razvoja | Seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Usporediti činitelje i procese koji uzrokuju razvojne promjene | Seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Analizirati ulogu različitih konteksta u razvoju | Seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Iskazati samostalnost i odgovornost u radu. | Aktivnost u nastavi, seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Završni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,75 | 60% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 0,25 | 10% |
Završni ispit | 0,25 | 30% |
Udio postotka u ocjeni za pojedini element praćenja i provjeravanja jednak je broju ocjenskih bodova koje student tijekom nastave treba prikupiti. Primjerice, ako seminarski zadatak nosi 10% udjela u ocjeni to odgovara maksimalno 10 ocjenskih bodova.
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir kontinuirano provjeravanje znanja (provjere u obliku dva kolokvija) sa 60% i aktivnost na seminarima (priprema, kvaliteta izvršavanja zadataka, čitanje dodatne literature, izlaganje) s 10% udjela u konačnoj ocjeni. Završni ispit donosi 30% udjela u konačnoj ocjeni.
Ukupna ocjena uspjeha određuje se na temelju ukupnog zbroja ocjenskih bodova stečenih tijekom nastave, a konačna ocjena određuje se prema sljedećoj raspodjeli:
Primjer oblikovanja konačne ocjene za studente na kolegiju Psihologija djetinjstva:
1.kolokvij: 25/30
2.kolokvij: 20/30
Seminarski zadatak: 10/10
Završni ispit: 28/30
Konačna vrijednost ocjene: 83/100 = vrlo dobar (4)
Skala ocjenjivanja je sljedeća:
61% - 70.9% = dovoljan (2)
71% - 80.9% = dobar (3)
81% - 90.9% = vrlo dobar (4)
91% - 100% = izvrstan (5)
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno 61% (prolazna ocjena dovoljan).
Dodatne informacije:
Završni ispit:
Usmeni ispit: