Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Livazović, Goran | 30 |
0 |
0 |
|
Spasenovski, Nemanja | 0 |
0 |
15 |
Upoznati osnovne pojmove iz područja pedagogije adolescencije, te osposobiti studente za usvajanje i kritičko analiziranje najvažnijih bioloških, psiholoških i socijalnih odrednica razdoblja intenzivnih formativnih promjena mladih.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Tradicionalne i suvremene teorije i istraživanja razdoblja adolescencije. Biološka i socijalna uvjetovanost mladosti. Tjelesni, emocionalni i kognitivni razvoj u adolescenciji. Psihološke promjene i reakcije te socijalno ponašanje mladih. Rizični i zaštitni čimbenici u razvoju i sazrijevanju mladih. Adolescent u obitelji, vršnjačkim odnosima, školi i slobodnom vremenu. Razvoj seksualnog identiteta i romantični odnosi mladih. Socijalni sat i razvojni zadatci adolescencije. Mladi, mediji i društvo.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Klasificirati temeljne teorije i faze adolescencije. | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Objasniti ulogu i utjecaje bio-psihosocijalnih promjena mladih na stilove ponašanja. | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Usporediti položaj i obilježja odnosa mladih s najvažnijim odgojno-socijalizacijskim agensima (obitelj, škola, vršnjaci, sl. vrijeme, mediji) | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Objasniti posebnosti razvoja i oblikovanja identiteta mladih te dimenzije socijalnog sata kod mladih | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Usporediti društveno- povijesnu uvjetovanost i posebnosti adolescencije te izazove i posebnosti razdoblja mladosti | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Obrazložiti Eriksonov razvoj identiteta i Kohlbergov model moralnog razvoja čovjeka | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Projekt | 0,25 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir aktivnost na nastavi i ocjena iz završnoga pisanog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz aktivnosti na nastavi, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog i usmenog završnoga ispita. Ukoliko student ne ostvari pozitivnu ocjenu iz aktivnosti na nastavi, ocjena iz završnoga pisanog ispita čini 100% konačne ocjene.
Aktivno i redovito sudjelovanje na nastavi. Izrada samostalnih praktičnih istraživačkih zadataka ili seminara.
Studentska anketa, redovite konzultacije. Mentorsko-savjetodavni i praktični rad sa studentima tijekom održavanja nastave.