Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Lukaš, Mirko | 15 |
0 |
15 |
Usvojiti povijesna znanja o brojnim obiteljskim izazovima. Svaka je obitelj posebna i ne ponovljiva ali ima sličnosti s drugima, stoga je potrebno potaknuti na traženje odgovora utječe li i koliko zdravo obiteljsko ozračje na odgoj pojedinca a preko njega na cjelokupnu zajednicu. Upoznati terminološke pojmove vezane uz obitelj i porodicu, te njihovu funkciju, sadržaje obiteljskog odgoja , strategije koje su se u povijesti primjenjivale u obiteljskom odgoju.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Teorijski pristupi obitelji definiranjem pojmova porodica i obitelj. Životni uvjeti i pedagoška kultura roditelja promatrani povijesnim diskursom. Povijesni prikaz pedagoškog konteksta obiteljskog djelovanja u Hrvatskoj. Nositelji pedagoških ideja obiteljskog odgoja. Ciljevi obiteljskog odgoja kroz povijest. Sadržaji obiteljskog odgoja i strategije koje su se primjenjivale u njihovom provođenju. Načela, sredstva i metode rada u povijesnom kontekstu obiteljskog odgoja. Učinci obiteljskog odgoja na razini proklamirane tj. teorijske perspektive kao i prakticirane u životu hrvatskih obitelji u prošlim stoljećima.
predavanja, seminari i radionice
|
2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanje, grupna rasprava | Analiza literature, sustavno opažanje | Primjenjivati osnovne spoznaje predviđene za bolje razumijevanje porodičnih i obiteljskih odnosa | Aktivnost studenata u nastavi, Projektno istraživanje, |
Grupna rasprava | Suradnja, aktivno sudjelovanje | Djelovati na identifikaciji i rješavanju obiteljskih odgojnih problema i odgojnih situacija te ih rješavati po modelu, | aktivnost u nastavi, suradnje i potpomaganja |
Samostalni istraživački zadatak | Odgovorno izvršavanje obveza | Predlagati roditeljima postupke i modele poboljšanja njihovih pedagoških kompetencija; |
Projektno istraživanje, završno izvješće |
Samostalni istraživački zadatak | Samostalna uporaba literature | Osmisliti svoju mapu strategija, metoda i oblika pomoći roditeljima | Aktivnost studenata u nastavi, rezultati projekta |
Predavanje, izlaganje samostalnog zadatka, analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Iskazatii odgovornost, snalaženje i samostalnost u pedagoškom radu | Aktivnost studenata u nastavi, projektno istraživanje |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Projekt
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Projekt | 1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene u obzir se uzima ocjena iz završnoga pisanog ispita: 100% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Aktivno i redovito sudjelovanje na nastavi. Izrada samostalnih praktičnih istraživačkih zadataka ili seminara.
Studentska anketa, redovite konzultacije. Mentorsko-savjetodavni i praktični rad sa studentima tijekom održavanja nastave.