Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Lesinger, Gordana | 30 |
15 |
15 |
Cilj predmeta je svladavanje procedura i tehnika komuniciranja prema različitim javnostima u odnosima s medijima te usvajanje znanja i vještine potrebnih za uspješne odnose s medijima i ciljnim javnostima.
Usvajanje i korištenje tehnike i alata koji se koriste u medijskim nastupima, te načina na koje se kreiraju uspješni odnosi s medijima. Upoznavanje s pravilima kulture govora u javnom nastupu.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice, vježbe
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanje Demonstracija Rasprava Prikaz slučaja Demonstracija Grupni rad Raprava Prikaz slučaja Demonstracija Grupni rad Raprava Predavanje Demonstracija Rasprava Prikaz slučaja Demonstracija Grupni rad Raprava |
Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Rad na slučaju Izvještavanje slučaja Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Rad na slučaju Izvještavanje slučaja Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Rad na slučaju Grupni rad |
Razlikovati, objasniti i koristiti različite tehnike i alate pisanja u komuniciranju s različitim javnostima Razlikovati, objasniti i koristiti različite tehnike u pripremi pisanih i govornih materijala u komuniciranju s različitim javnostima Usavršavanje komunikacijskih vještina i strogo razlikovanje asertivnoga od agresivnog komunikacijskog stila Prepoznati društvenu ulogu i važnost komuniciranja s javnošću putem medija Bit će u mogućnost primjeniti stečenih znanja u samostalnim govornim nastupima |
Pismeni ispit Kontinuirana provjera znanja Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera usvojenih vještina Usmeni ispit Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera usvojenih vještina Pismeni ispit Kontinuirana provjera znanja Usmeni ispit Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera usvojenih vještina |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Pismeni ispit | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente uzimaju se u obzir prisustvovanje nastavi i praćenje nastave (aktivnost na nastavi, priprema za nastavni sat, refleksivni osvrt na nastavne sadržaje) samostalni radni zadatci i provjeravanje znanja (parcijalni ispiti) ili završni pismeni/usmeni ispit. Izlazak na parcijalne ispite nije obvezan, kao što ni izlazak na završni ispit nije obvezan ako student položi oba parcijalna ispita/kolokvija.
Rad studenata i usvojenost znanja i vještina redovito se prati tijekom rasprava i diskusijskih grupa. Način praćenja studenata jest i prezentacija seminarskih radova u kojima studenti trebaju pokazati (usmeno i pismeno) sposobnost integracije znanja, vještinu pisanja, usmenog izražavanja, te prezentacijske vještine. Usvojenost znanja pokazuje se pismenim i po potrebi usmenim ispitom.
Pohađanje nastave i aktivnosti na nastavi:
5% (dovoljan ) - student/studentica nije koncentriran na nastavu ali ju pohađa bez izostanaka
7% (dobar) - student/studentica prati nastavni proces i ponekad se samoinicijativno uključuje u nastavu
9% (vrlo dobar) - student/studentica dolazi pripremljen na nastavu i aktivno sudjeluje
10%(odličan) – student/studentica uvijek student/studentica uvijek pokazuje visok stupanj zainteresiranosti, postavlja pitanja,
daje svoje komentara
Vježbe
10% (dovoljan)- radni zadatak pripremljen i prezentiran uz velike preinake
20%(dobar) – radni zadatak pripremljen i prezentiran prema smjernicama, ali uz veće sadržajne i formalne propuste
30%(vrlo dobar) – dobro pripremljen i prezentiran radni zadatak uz manje formalne i sadržajne propuste
40% (izvrstan) – izvrsno pripremljen i prezentiran radni zadatak prema svim smjernicama
Usmeni ispit:
Usmeni ispit održavat će se prema utvrđenim terminima, a studenti ih moraju prethodno prijaviti putem ISVU-a (studomata)(10%). Usmeni ispit podrazumjeva završni prezentacijsko/govornički nastup
Primjer oblikovanja konačne ocjene:
Prosjek svih dobivenih ocjena čini konačnu ocjenu
Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (ocjena pohađanja nastave i aktivnosti u nastavi + ocjena radnog zadatka +ocjena usmenog)
Maksimalan broj bodova kojeg će student moći postići u ovom kolegiju iznosit će 100 bodova. Konačna ocjena bit će izračunata prema slijedećoj kriterijskoj tablici, unutar koje će biti pripremljena distribucija prolaznih ocjena u odnosu na broj bodova, u skladu s normalnom (Gaussovom) raspodjelom:
0,00 – 50,00 bodova: nedovolja (1)
50,01 – 58,00 bodova: dovoljan (2)
58,01 – 75,00 bodova: dobar (3)
75,01 – 92,00 bodova: vrlo dobar (4)
92,01 – 1000,00 bodova: izvrstan (5)
Studenti će kriterije za apsolviranje kolegija moći zadovoljiti na gore navedene načine!
ili
redovitim pohađanjem nastave (minimalno 70% nastave)
uz pozitivno ocijenjen rad iz vježbi
uz pozitivnu ocjenu na usmenom ispitu
Od studenata se očekuje kontinuirano prisustvovanje nastavi(minimalno 70%) i aktivno sudjelovanje u zadacima tijekom izvođenja nastave te prihvaćen završni prezentacijsko/govornički nastup
Student je obvezan izraditi prezentacijski rad koji je obavezno mora prezentirati u trajanju 10-15 minuta. Rredoslijed prezentiranja bit će unaprijed utvrđen.
Student tijekom semestra ima obavezu izvršavanja domaće zadaće. Zadaci se zadaju sukladno nastavnom gradivu. Zadaća se dostavlja pismeno u obliku izvješća, eseja ili plakata.
Ispit se sastoji iz usmenog dijela te prezentacijskog dijela
Redovno čitanje zadane literature.
Izvršavanjem obveza student može pristupiti ispitu.
Aktivan pristup promiče logičko studentsko zaključivanje te podrazumijeva redovitu nazočnost i sudjelovanje u nastavi (postavljanjem i odgovaranjem na pitanja), sudjelovanje u provjerama znanja, kao i konzultacije s nositeljem predmeta i suradnicima.