Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Lesinger, Gordana | 0 |
15 |
15 |
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
seminari i radionice, vježbe
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanje Demonstracija Rasprava Prikaz slučaja Demonstracija Grupni rad Raprava Prikaz slučaja Demonstracija Grupni rad Raprava Prikaz slučaja Demonstracija Grupni rad Raprava Prikaz slučaja Demonstracija Grupni rad Raprava Prikaz slučaja Demonstracija Grupni rad Raprava |
Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Rad na slučaju Izvještavanje slučaja Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Rad na slučaju Izvještavanje slučaja Grupni rad Izvještavanje (snimke) Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Rad na slučaju Grupni rad Grupni rad Izvještavanje (snimke) |
• identificiraju i primjene govorničke principe u svakodnevnom životu i poslovnom okruženju; • pripreme, konceptualiziraju i realiziraju bez straha govorni nastup na logičan, etičan, argumentiran i učinkovit način; • kategoriziraju i vrednuju različite govorničke vrste prema kriteriju dominantnih argumenata, apela i komunikacijskog stila u njima; • prepoznaju osnovne tehnike manipuliranja u različitim govorničkim vrstama; • analiziraju komponente govora i primjene vještine verbalnih i neverbalnih aspekata komunikacije u svojim govornim nastupima; • upravljaju dijalozima, diskusijama, intervjuima i dr. vrstama govora; |
Pismeni ispit Kontinuirana provjera prezentacijskih vještina Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera usvojenih vještina Usmeni ispit Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera usvojenih vještina Usmeni ispit Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera usvojenih vještina Usmeni ispit Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera usvojenih vještina Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera usvojenih vještina |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Seminarski rad | 0 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente uzimaju se u obzir prisustvovanje nastavi i praćenje nastave (aktivnost na nastavi, priprema za nastavni sat, refleksivni osvrt na nastavne sadržaje) samostalni radni zadatci i provjeravanje znanja (parcijalni ispiti) ili završni pismeni/usmeni ispit.
Rad studenata i usvojenost znanja i vještina redovito se prati tijekom rasprava i diskusijskih grupa. Način praćenja studenata jest i prezentacija radova u kojima studenti trebaju pokazati (usmeno i pismeno) sposobnost integracije znanja, vještinu pisanja, usmenog izražavanja, te prezentacijske vještine. Usvojenost znanja pokazuje se pismenim i po potrebi usmenim ispitom.
Pohađanje nastave i aktivnosti na nastavi:
5% (dovoljan ) - student/studentica nije koncentriran na nastavu ali ju pohađa bez izostanaka
7% (dobar) - student/studentica prati nastavni proces i ponekad se samoinicijativno uključuje u nastavu
9% (vrlo dobar) - student/studentica dolazi pripremljen na nastavu i aktivno sudjeluje
10%(odličan) – student/studentica uvijek student/studentica uvijek pokazuje visok stupanj zainteresiranosti, postavlja pitanja,
daje svoje komentara
Vježbe
10% (dovoljan)- radni zadatak pripremljen i prezentiran uz velike preinake
20%(dobar) – radni zadatak pripremljen i prezentiran prema smjernicama, ali uz veće sadržajne i formalne propuste
30%(vrlo dobar) – dobro pripremljen i prezentiran radni zadatak uz manje formalne i sadržajne propuste
40% (izvrstan) – izvrsno pripremljen i prezentiran radni zadatak prema svim smjernicama
Usmeni ispit:
Usmeni ispit održavat će se prema utvrđenim terminima, a studenti ih moraju prethodno prijaviti putem ISVU-a (studomata)(10%). Usmeni ispit podrazumjeva završni prezentacijsko/govornički nastup
Primjer oblikovanja konačne ocjene:
Prosjek svih dobivenih ocjena čini konačnu ocjenu
Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (ocjena pohađanja nastave i aktivnosti u nastavi + ocjena radnog zadatka +ocjena usmenog)
Maksimalan broj bodova kojeg će student moći postići u ovom kolegiju iznosit će 100 bodova. Konačna ocjena bit će izračunata prema slijedećoj kriterijskoj tablici, unutar koje će biti pripremljena distribucija prolaznih ocjena u odnosu na broj bodova, u skladu s normalnom (Gaussovom) raspodjelom:
0,00 – 50,00 bodova: nedovoljan (1)
50,01 – 58,00 bodova: dovoljan (2)
58,01 – 75,00 bodova: dobar (3)
75,01 – 92,00 bodova: vrlo dobar (4)
92,01 – 1000,00 bodova: izvrstan (5)
Studenti će kriterije za apsolviranje kolegija moći zadovoljiti na gore navedene načine!
ili
redovitim pohađanjem nastave (minimalno 70% nastave)
uz pozitivno ocijenjen rad iz vježbi
uz pozitivnu ocjenu na usmenom ispitu
Od studenata se očekuje kontinuirano prisustvovanje nastavi(minimalno 70%) i aktivno sudjelovanje u zadacima tijekom izvođenja nastave te prihvaćen završni prezentacijsko/govornički nastup
Tijekom semestra organizirat će se 2 kolokvija. Izlazak na oba kolokvija je obavezan. Kolokviji se održavaju izvan obavezne nastave, u terminima koji će biti na vrijeme najavljeni, a granica prolaznosti kolokvija je 60 %.
Studenti koji nisu izašli na oba kolokvija, ili na nekom od kolokvija nisu prošli prag od 60%, kao i studenti koji nisu zadovoljni svojom ocjenom, trebaju izaći na završni ispit za vrijeme ispitnih rokova.
Studenti koji su prošli na kolokviju, ovisno o svom rezultatu mogu dobiti do 40 bodova na prvom, i do 20 bodova na drugom kolokviju. Dakle, iz kolokvija je moguće ukupno imati 60 bodova.
Student je obvezan izraditi seminarski radkoji je obavezno mora prezentirati u trajanju 10-15 minuta. Rredoslijed prezentiranja bit će unaprijed utvrđen. Seminarski se rad predaje se na kraju semestra u pisanom obliku.
Student tijekom semestra ima obavezu izvršavanja domaće zadaće. Zadaci se zadaju sukladno nastavnom gradivu. Zadaća se dostavlja pismeno u obliku izvješća, eseja ili plakata.
Redovno čitanje zadane literature.
Polaganje kolokvija te eventualno pismenog ispita u slučaju neuspješnog polaganja putem kolokvija.
Izvršavanjem obveza student može pristupiti ispitu.
Aktivan pristup promiče logičko studentsko zaključivanje te podrazumijeva redovitu nazočnost i sudjelovanje u nastavi (postavljanjem i odgovaranjem na pitanja), sudjelovanje u provjerama znanja, kao i konzultacije s nositeljem predmeta i suradnicima.