Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Tomas, Domagoj | 30 |
0 |
0 |
|
Vonić, Maja | 0 |
0 |
15 |
Studentima omogućiti uvid u opću teoriju povijesti te genezu i metodološke pristupe suvremenih historiografskih škola.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Pojmovno određenje povijesti kao prošle stvarnosti, povijesne znanosti kao akademske discipline s pripadajućim metodološkim pristupima analizi prošle stvarnosti, historiografije kao javnoga tekstualnog diskursa o povijesti te suvremenih historiografskih škola (škola Anala, kulturna povijest, mikropovijest, urbana povijest, kliometrija, ženska povijest, ekopovijest, intelektualna povijest, povijest emocija i dr.).
predavanja, seminari i radionice
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
predavanje heuristički razgovor rasprava |
slušanje samostalna analiza literature aktivno sudjelovanje u raspravi |
protumačiti smisao povijesti kao znanosti i akademske discipline | aktivnost na nastavi |
heuristički razgovor rasprava |
samostalna analiza literature aktivno sudjelovanje u raspravi |
smjestiti povijest u kontekst humanističkih znanosti i njihovih međusobnih korelacija | aktivnost na nastavi |
heuristički razgovor rasprava rad na tekstu |
samostalna analiza literature aktivno sudjelovanje u raspravi uspoređivanje primjera i zaključivanje |
razumjeti povijesnoznanstvenu metodologiju kao alat za istraživanje povijesti | esej |
predavanje heuristički razgovor rasprava seminarsko izlaganje |
slušanje samostalna analiza literature aktivno sudjelovanje u raspravi |
analizirati suvremene historiografske škole u kontekstu povijesnoga razvoja historiografije | aktivnost na nastavi seminarski rad |
rad na tekstu | samostalna analiza literature uspoređivanje primjera i zaključivanje |
prepoznati metodološki pristup autora u znanstvenim člancima | seminarski rad esej |
rad na tekstu | samostalan rad na izvorima i literaturi | primijeniti osnovne metodološke postavke u vlastitim člancima i ocjenskim radovima | seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Esej, Pismeni/usmeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 20% |
Esej | 0,3 | 20% |
Pismeni/usmeni ispit | 1,1 | 40% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Seminarski rad | 0,3 | 20% |
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit je ocjena pismenoga ispita esejskoga tipa te usmenoga ispita. Studenti iz svakoga pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.
Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći:
aktivnost na nastavi 20 %
esej 20 %
seminarski rad 20 %
pismeni ispit/usmeni ispit 40 %
Studenti su dužni redovito pohađati nastavu (do 30 % nastavnih sati izostanaka), pripremiti za nastavni sat analizu zadanoga historiografskog teksta, aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu, samostalno rješavati seminarske zadatke te u esejskoj formi napisati vlastiti osvrt na zadani članak.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.