Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šundalić, Zlata | 15 |
0 |
15 |
Cilj je kolegija upoznati studente sa žanrovskim i poetološkim značajkama molitve kao i knjige koja primarno sadrži molitve (molitvenikom). Molitveniku se pri tome pristupa kao dijelu hrvatske književne baštine, odnosno kao dijelu hrvatskoga nacionalnog identiteta. Iako je riječ o tekstovima čija se primarna funkcija dovodi u svezu s neposrednim prakticiranjem vjere, studentima se ipak želi ukazati i na postojanje onih dijelova u molitveniku koji su književnoestetski znatno dotjeraniji. Također se studente želi upoznati sa statusom molitve u određenom književnom razdoblju unutar dijakronije hrvatske književnosti, unutar određenoga književnog žanra ili unutar književnoga opusa određenog pisca. Na konkretnim se primjerima želi istražiti žanr molitve i njezina uvjetovanost prostorom, vremenom i književnim konvencijama.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Syllabus
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje | definirati pojam nabožna književnost, a unutar nje i pojam molitva, molitvenik | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje | razlikovati tipove molitve i molitvenika | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje | razlikovati pojmove visoka/elitna književnost i pučka književnost | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje, kritičko razmišljanje | argumentirati pripadanje molitvenih tekstova pučkoj književnosti | pisani ispit (kolokvij) usmeni ispit |
seminarsko izlaganje rad na tekstu |
sustavno opažanje, slušanje izlaganja | analizirati na konkretnim predlošcima razinu autora, razinu recipijenta i razinu teksta | usmeni seminarski rad |
rad na tekstu mentorske konzultacije |
istraživanje, kritičko razmišljanje, pisanje, govorenje | opisati u molitvenim tekstovima i literarne ambicije (npr. carmina figurata, versus concordantes, akrostih, barokni ornatus itd.) | usmeni ispit |
seminarsko izlaganje rad na tekstu |
slušanje, govorenje (diskutiranje), pisanje | analizirati na konkretnim književnim predlošcima dvojaku egzistentnost žanrova nabožne književnosti, pa i molitve, i to unutar vlastitoga izgrađenoga subliterarnog sistema i kao sekundarni, utkani žanr u djelima visoke/elitne književnosti | pisani ispit (kolokvij) usmeni ispit |
Esej, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 0,2 | 0% |
Pismeni ispit | 0,8 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Usmeni ispit | 0,2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz završnoga pisanog ispita i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita, a 20% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Student je obvezan redovito pohađati nastavu predavanja i seminara (dozvoljena su tri izostanka, tj. tri sata s predavnaja i tri sata sa seminara), položiti pisani i usmeni ispit.
Studentska anketa.