Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Mikulić, Ivana | 15 |
0 |
15 |
Na kolegiju će se odabrani tekstovi iz stare hrvatske književnosti (srednji vijek, humanizam, renesansa, barok, 18. stoljeće) interpretirati iz vizure suvremenoga književnoteorijskog diskurza, tj. prije svega književne antropologije i novog historizma. Obrađujući strukture svakodnevice koje se odnose na stanovanje, prehranu, odijevanje, modu, običaje, odnos muškarci – žene, privatno – javno, svjetovno – nabožno..., interes se stavlja na sociokulturnu pozadinu tekstova, odnosno na povijesne uvjete reprodukcije književnih tekstova (povijesnost književnosti i literarnost povijesti). Teorijski i praktično ispitujući odnos između povijesnoga i književnog diskurza, moći će se uspoređivati strukture svakodnevice hrvatskih regionalnih književnosti, kao i njezine pojavnosti unutar različitih književnih žanrova.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Syllabus:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje | definirati pojam svakodnevica i njegove značenjske sastavnice | aktivnost studenata u nastavi kolokvij |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature | opisati situaciju u suvremenoj znanosti o književnosti s obzirom na kulturološke i antropološke pristupe književnom tekstu | aktivnost studenata u nastavi kolokvij |
predavanje grupna rasprava |
slušanje izlaganja, aktivno sudjelovanje | opisati temeljne interese i metodološka polazišta književne antropologije i novog historizma | aktivnost studenata u nastavi kolokvij |
zadatak čitanja i analize primjera samostalni istraživački zadatak |
sustavno opažanje i zaključivanje, čitanje i analiza literature | istražiti pojavnosti svakodnevice u književnim tekstovima različitih razdoblja stare hrvatske književnosti | esej usmeni ispit |
suradničko učenje grupna rasprava |
prezentacija naučenoga, ponavljanje | analizirati književni tekst kao proizvod kulture | pismeni ispit usmeni ispit |
Esej, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 0,2 | 0% |
Pismeni ispit | 0,8 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Usmeni ispit | 0,2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz završnoga usmenog ispita i ocjena iz završnoga pisanog ispita: 20% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita, a 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Redovito pohađanje nastave, polaganje tjednih kolokvija (lektira) i dvaju kolokvija kojima se provjerava znanje kao ekvivalent završnom pisanom ispitu, esej i završni usmeni ispit.
Popis lektire i opširniji popis literature u kojem se navode i knjige i rasprave koje su se pojavile u međuvremenu studenti dobivaju svake nove akademske godine na početku semestra.
Studentska anketa.