Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Balić, Davor | 30 |
0 |
30 |
Cilj predmeta je da studenti doznaju o imenima europskih i hrvatskih filozofa koji su obrađeni u tekstovima Miroslava Krleže, a potom o kontekstu te razlozima zbog kojih su promišljanja i nauk tih filozofa Krleži bili važni u njegovim tekstovima.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Na kolegiju će biti analizirani filozofski utjecaji u opusu Miroslava Krleže, posebice u njegovim polemikama, esejima, raspravama, uvodnicima, marginalijama uz predložene sadržaje enciklopedijskih natuknica i dnevničkim zapisima. Naime, u Krležinu opusu zamjetan je utjecaj brojnih filozofskih disciplina, škola i filozofa. Od europskih filozofa koje je Krleža imenovao u svojim spisima pritom izdvajam Aristotela, Boetija, Tomu Akvinca, Francisa Bacona, Descartesa, Voltairea, Kanta, Schellinga i Nietzschea, a od hrvatskih Jana Panonija, Jurja Dragišića, Marka Marulića, Franu Petrića, Matiju Vlačića Ilirika, Marka Antuna de Dominisa, Jurja Križanića, Ruđera Boškovića i Đuru Arnolda. Uz to, na kolegiju će pozornost biti usmjerena i na Krležinu filozofsku misao, na njegov filozofski nauk, dakle, bit će usmjerena na ona stajališta koja se temelje na njegovim vlastitim filozofskim promišljanjima.
predavanja, seminari i radionice
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | iskazati važnost filozofskih utjecaja u opusu Miroslava Krleže | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | navesti imena filozofa koji su zastupljeni u Krležinim tekstovima | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | objasniti kontekst i razloge zbog kojih je Krleža u svojim tekstovima posezao za mišlju europskih i hrvatskih filozofa | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | interpretirati Krležine tekstove iz filozofske perspektive | Pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
Usmeni ispit | 1,5 | 0% |
Rad studenta bit će ocijenjen i vrednovan na temelju: redovitoga pohađanja nastave, aktivnoga sudjelovanja na nastavi, izrade te prezentiranja seminarskog rada i polaganja usmenog ispita. Aktivnost na nastavi 15%, seminarski rad 35%, a usmeni ispit 50% bodova. Skala ocjenjivanja je sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Obaveze studenata na predmetu su sljedeće:
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta. Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unapređivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta. Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom Stručnog vijeća studija filozofije.