Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Babić Čikeš, Ana | 15 |
0 |
15 |
Senzibilizirati studente i osvijestiti dinamiku obitelji kao cjeline i specifičnost odnosa roditelj - dijete. Upoznati studente s pojmovima osobne, odnosne i društvene odgovornosti te ukazati na povezanost suradnje, integriteta i poteškoća u odnosu roditelj - dijete. Razvijati kod studenata vještine potrebne za savjetovanje roditelja o odgojnom postupanju. Upoznati studente s adekvatnim odgojnim postupcima i načinima discipliniranja. Stjecanje vještina za razvijanje kvalitetnije komunikacije između roditelja i djeteta, poticanje empatije i izražavanje osjećaja. Upoznati studente s nekim specifičnim odgojnim zadacima i poteškoćama ovisno o dobi djece. Senzibilizirati studente za roditeljsku ulogu, izvore stresa i specifičnosti roditeljskog stresa, kao i postupke za jačanje roditeljskih resursa.
Nakon uspješno završenog predmeta student će:
Pojam obitelji i obitelj kao cjelina. Privrženost: stvaranje i oblici. Pojmovi : Odgovornost, suradnja i integritet u kontekstu odnosa roditelj - dijete. Osjećaj bliskosti i postavljanje granica u odnosu roditelj - dijete. Komunikacija između roditelja i djece. Odgojni postupci -Sto umjesto batina?. Vještine nenasilnog rješavanja sukoba. Djeca i izražavanje osjećaja. Razvijanje samosvijesti i samopoštovanja kod djece. Najčešća pitanja roditelja djece predškolske dobi. Roditeljstvo i dijete školske dobi. Obitelji s djecom u adolescenciji. Hiperaktivno dijete. Roditeljski stres. Obitelji s djecom s posebnim potrebama. Utjecaj partnerskog odnosa na roditeljstvo.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Završni ispit
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,6 | 50% |
Kontinuirano praćenje | 0,2 | 20% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Završni ispit | 0,5 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na kolegiju Kompetentno roditeljstvo uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, sudjelovanje u zadacima na nastavi) s 20% udjela u konačnoj ocjeni, kontinuirano praćenje i provjeravanje znanja (izrada i prezentacija seminarskog rada) s ukupno 50% udjela u konačnoj ocjeni i završni usmeni ispit s 30% udjela u konačnoj ocjeni.
Skala ocjenjivanja:
61% - 70% = dovoljan (2)
71% - 80% = dobar (3)
81% - 90% = vrlo dobar (4)
91% - 100% = izvrstan (5)
Primjer oblikovanja konačne ocjene za studente na kolegiju Psihologija adolescencije:
Seminarski rad – vrlo dobar (4)
Aktivnost i sudjelovanje na nastavi – izvrstan (5)
Završni ispit – vrlo dobar (4)
Konačna vrijednost ocjene izračunava se prema formuli: 0.5 x 4 + 0.2 x 5 + 0.3 x 4 = 2 + 1 + 1.2 = 4.2 = vrlo dobar (4)
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno 61% (prolazna ocjena dovoljan).