Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jukić, Sanja | 30 |
0 |
0 |
|
Buljubašić Srb, Ivana | 0 |
0 |
15 |
Ciljevi nastave kolegija Stilistika su: stjecanje teorijskih znanja o stilističkim metodologijama analize i interpretacije književnoga, ali i umjetničkoga teksta uopće, osposobljavanje studenata za samostalnu stilističku analizu književnoga i neknjiževnoga teksta.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Prvi tjedan
Uvod u kolegij, opis sadržaja i ciljeva predmeta, opis praćenja studentskoga rada, uvod u seminar i prikaz tema, pregled literature
Drugi tjedan
Semantika pojma »stil« kroz povijest
Treći tjedan
Normativna, lingvistička i književnoteorijska stilistika
Četvrti tjedan
Stilistički kontekst
Peti tjedan
Mikrostilistika
Šesti tjedan
Makrostilistika i grafostilistika
Sedmi tjedan
Traduktološka stilistika
Osmi tjedan
Dijakronijska i dijalekatska stilistika
Deveti tjedan
Komparativna stilistika
Deseti tjedan
Stilistika medijske kulture
Jedanaesti tjedan
Stilistika linearnog pjesničkoga teksta
Dvanaesti tjedan
Stilistika intermedijalnog pjesničkoga teksta
Trinaesti tjedan
Stilistika pripovjedne i dramske proze
Četrnaesti tjedan
Stilistika diskurzivnih oblika
Petnaesti tjedan
Sinteza gradiva
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
Usmeni ispit | 0,3 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene u obzir se uzimaju ocjene iz usmenog izlaganja analitičko-interpretacijskog pristupa zadanoj pjesmi, iz jednoga seminarskog rada i iz jednoga kolokvija: 50% konačne ocjene čine ocjene iz usmene analize i seminarskoga rada, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz kolokvija.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Redovito pohađanje i aktivno praćenje nastave, kontinuirano izvršavanje zadataka vezanih uz nastavno gradivo, izrada seminarskih radova, kolokvij.
Zbornici
Sustav praćenja kvalitete Filozofskog fakulteta u Osijeku.