| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Dragun, Dragica | 30 |
0 |
15 |
Temeljni je cilj kolegija upoznavanje s povijesnim razvojem, žanrovskim sustavom i djelima svjetske i hrvatske književnosti za djecu i mladež, tumačenje reprezentativnih književnih ostvaraja te osposobljavanje studenata za samostalnu analizu književnoga teksta.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Syllabus:
predavanja, seminari i radionice
| Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
|---|---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Kontinuirana provjera znanja | 0,6 | 0% |
| Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
| Seminarski rad | 0,6 | 0% |
| Usmeni ispit | 0,6 | 0% |
U oblikovanju se konačne ocjene uzima u obzir sljedeće: ocjena iz seminarskoga rada, ocjena iz kolokvija te ocjena završnoga usmenog ispita. Od toga 30% konačne ocjene čini ocjena seminara, 40% ocjena kolokvija te 30% završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti najviše 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti najmanje 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100 % = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u analizama, izvršavati zadatke koji su im povjereni za samostalno istraživanje, pročitati zadane lektirne naslove te pristupiti kolokvijima i završnom ispitu.
Studentska anketa.