Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jukić, Sanja | 30 |
0 |
0 |
|
Buljubašić Srb, Ivana | 0 |
0 |
30 |
Ciljevi nastave kolegija Stilistika su: stjecanje teorijskih znanja o stilističkim metodologijama analize i interpretacije književnoga, ali i umjetničkoga teksta uopće, osposobljavanje studenata za samostalnu stilističku analizu književnoga i neknjiževnoga teksta.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Prvi tjedan
Uvod u kolegij, opis sadržaja i ciljeva kolegija, opis praćenja studentskoga rada, uvod u seminar i prikaz tema, pregled literature
Drugi tjedan
Povijest uporabe pojma »stil«
Treći tjedan
Teorije stila
Četvrti tjedan
Zagrebačka stilistička škola
Peti tjedan
Funkcionalni stilovi
Šesti tjedan
Kriteriji stilističke analize
Sedmi tjedan
Jezične funkcije
Osmi tjedan
Lingvistička i književnoteorijska stilistika
Deveti tjedan
Stilistika kulture, intermedijalna stilistika
Deseti tjedan
Stilistika pjesničkoga teksta
Jedanaesti tjedan
Konkretizam
Dvanaesti tjedan
Intermedijalna poezija
Trinaesti tjedan
Stilistika pripovjedne proze
Četrnaesti tjedan
Stilistika dramske proze
Petnaesti tjedan
Sinteza gradiva
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1,4 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,6 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene u obzir se uzimaju ocjene iz usmenog izlaganja analitičko-interpretacijskog pristupa zadanoj pjesmi, iz jednoga seminarskog rada, iz dvaju kolokvija i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 40% konačne ocjene čine ocjena iz usmene analize i seminarskoga rada, a 60% konačne ocjene čine ocjene iz pisanih i usmenoga ispita (40% iz dvaju kolokvija, a 20% iz završnoga usmenog ispita).
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Redovito pohađanje i aktivno praćenje nastave, kontinuirano izvršavanje zadataka vezanih uz nastavno gradivo, izrada seminarskih radova, kolokviji.
– dio o funkcionalnim stilovima
Zbornici
Sustav praćenja kvalitete Filozofskog fakulteta u Osijeku.