Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jukić, Sanja | 30 |
0 |
15 |
Ciljevi nastave kolegija Medijski subjekt hrvatskoga pjesništva su stjecanje znanja o postojanju i o različitim stilskim aspektima medijske konstitutivnosti lirskoga subjekta u onome dijelu korpusa hrvatskoga pjesništva, koji i drugim tekstualnim strukturama (forma, tema/motivi) reflektira korelaciju s različitim tehnologijskim (re)prezentacijama zbilje i osposobljavanje studenata za analitičko-interpretacijski pristup takvim kodno, odnosno stilski hibridnim pjesničkim tekstovima i subjektnim strukturama.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Prvi tjedan
Uvod u kolegij, opis sadržaja i ciljeva kolegija, opis praćenja studentskoga rada, uvod u seminar, prikaz i podjela tema, pregled literature
Drugi tjedan
Od medijske kulture k subjektu – kulturalni uvjeti oblikovanja medijske strukture pjesničkog subjekta
Treći tjedan
Kodni parametri medijskoga subjekta u kontaktu poetskoga teksta i neknjiževnih estetskih medija
Četvrti tjedan
Kodni parametri medijskoga subjekta u kontaktu poetskoga teksta i neumjetničkih medija
Peti tjedan
Filmični subjekt
Šesti tjedan
Slikarska struktura pjesničkog subjekta
Sedmi tjedan
Skulpturalna/arhitekturna struktura pjesničkog subjekta
Osmi tjedan
Fotosubjekt
Deveti tjedan
Stripovni subjekt u pjesničkom tekstu
Deseti tjedan
Plesni/performansni/kazališni subjekt kao pjesnički subjekt
Jedanaesti tjedan
Glazbenost pjesničkog subjekta
Dvanaesti tjedan
Videospotovski lik pjesničkog subjekta
Trinaesti tjedan
Pjesnički subjekt i komunikacijski mediji
Četrnaesti tjedan
Pjesnički subjekt i argumentacijski mediji
Petnaesti tjedan
Medijski subjekt hrvatskoga pjesništva – sinteza gradiva
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,7 | 0% |
Usmeni ispit | 0,6 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskog rada, ocjena iz kolokvija i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada, a 70% konačne ocjene čine ocjene iz pismenog i usmenog ispita (40% iz kolokvija, a 30% iz završnoga usmenog ispita).
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Redovito pohađanje i aktivno praćenje nastave, kontinuirano izvršavanje zadataka vezanih uz nastavno gradivo, izrada dva seminarska rada, kolokvij i konačni ispit.
Studentska anketa