Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dragun, Dragica | 30 |
0 |
15 |
Temeljni je cilj kolegija upoznavanje s teorijom i poviješću autobiografije, stjecanje znanja o dijelu književnog korpusa u okviru književnosti za djecu i mladež, upoznavanjem sa žanrovskim sustavnom i reprezentativnim predlošcima hrvatske i svjetske književnosti te osposobljavanje studenata za samostalnu analizu književnoga teksta.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Syllabus:
1. Uvod u kolegij
2. O obilježjima i pojmu autobiografije
3–4. Tipovi i modeli autobiografske proze
5. Dnevnik
6. Autobiografski subjekt dječje i nedječje književnosti
7. Autobiografski diskurs djetinjstva
8–14. Analiza autobiografskih tekstova (Zora Ruklić, Jagoda Truhelka, Joža Horvat, Ivo Ladika, Zlata Kolarić-Kišur, Miro Gavran, Sanja Polak, Tomislav Zagoda)
15. Evaluacija kolegija
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 0% |
Pismeni ispit | 0,7 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,7 | 0% |
Usmeni ispit | 0,7 | 0% |
U oblikovanju se konačne ocjene uzima u obzir sljedeće: ocjena pisanoga oblika i usmenoga izlaganja seminarskoga rada, kolokvija, pisanog ispita te usmenog ispita. Od toga 25% konačne ocjene čini ocjena seminara, 25% ocjena kolokvija, 25% ocjena pisanog ispita te 25% ocjena završnoga usmenoga ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti najviše 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti najmanje 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u analizama, izvršavati zadatke koji su im povjereni za samostalno istraživanje, pročitati zadane naslove te pristupiti kolokvijui usmenom ispitu.
Studentska anketa.