Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - prevoditeljski smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Truck-Biljan, Ninočka | 0 |
30 |
0 |
Ovladati temeljnim vještinama slušanja, čitanja, govorenja i pisanja njemačkog jezika na A1 -A1+ razini. Proširiti poznavanje osnova njemačkoga jezika ( gramatike i vokabulara) te nastaviti upoznavati elemente kulture i civilizacije zemalja njemačkoga govornoga područja.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Usvajanje jezičnih struktura i vokabulara u svrhu čitanja i slušanja radi analize općenitog značenja teksta na razini A1-A1+. Upoznavanje s glagolskim vremenima (sadašnjost, prošlost i budućnost) i deklinacijom imenica i pridjeva. Razumijevanje pročitanoga, odgovaranje na pitanja (usmeno, pismeno), dopunjavanje rečenice. Slušanje govorenoga teksta, govoreni tekst u dijalozima. Primjena usvojenih jezičnih struktura i vokabulara kroz komunikaciju o svakodnevnim situacijama te iz o sadržajima iz kulture i civilizacije zemalja njemačkoga govornog područja. Pisanje kraćega teksta o poznatoj temi.
vježbe
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
vježbe, rad na tekstu, individualni rad, rad u parovima | slušanje izlaganja, opažanje modela, aktivno sudjelovanje | slušati i analizirati kraće tekstove i dijaloge iz različitih područja života |
aktivnost studenata u nastavi, zadatci, usmeno izlaganje |
vježbe, rad na tekstu, individualni rad, rad u parovima | čitanje i analiza literature, uvježbavanje, aktivno sudjelovanje | čitati tekstove (i sažetke) uz uporabu strategija čitanja |
aktivnost studenata u nastavi, zadatci, usmeno izlaganje |
vježbe, rad na tekstu, individualni rad, rad u parovima | opažanje modela, vježbanje, usmeno i pismeno izlaganje, aktivno sudjelovanje | pravilno upotrijebiti osnovne gramatičke strukture u izjavnim i upitnim jednostavnim rečenicama (sadašnje, prošlo i buduće vrijeme) | aktivnost studenata u nastavi, zadatci, usmeno i pisano izlaganje |
vježbe, rad na tekstu, individualni rad, rad u parovima | opažanje modela, vježbanje, usmeno i pismeno izlaganje primjena naučenog | koristiti jednostavne fraze i rečenice da bi opisali gdje žive i osobe koje poznaju |
aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, usmeno izlaganje, kolokvij, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, individualni rad, rad u parovima | opažanje modela, vježbanje, pismeno izlaganje primjena naučenog | ispuniti formulare osobnim podatcima | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 20% |
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 80% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Pohađanje vježaba (70% minimalno), aktivnost na nastavi (jezične vježbe, rasprava, rad na tekstu) tijekom semestra. Konačna se ocjena temelji na ocjeni iz aktivnosti na nastavi te 2 kolokvija tijekom semestra ili pisanom ispitu nakon odslušanog predmeta. Ukoliko student ne položi jedan od kolokvija tijekom semestra, izlazi na završni pisani ispit na jednom od ispitnih rokova..
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, aktivno sudjelovati u nastavi (usmene i pisane jezične vježbe, rad na tekstu, rasprave), položiti dva kolokvija tijekom semestra ili položiti završni ispit nakon završetka semestra. Tijekom nastave u virtualnoj učionici studenti trebaju aktivno sudjelovati uz uključivanje mikrofona i kamera ukoliko/kada se to zatraži.
Uvjeti stjecanja prava na potpis uključuju: nazočnost na nastavi u virtualnoj ili stvarnoj učionici, redovito rješavanje te pravovremenu dostavu zadataka za jezične vježbe.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika