Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g., 2.g., 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Runtić, Sanja | 30 |
0 |
15 |
Kroz mnoštvo popularnih tekstova nastalih u razdoblju posljednjih dvadeset godina dvadesetog stoljeća studenti će se upoznati s raznovrsnošću i multietničnošću suvremenog književnog stvaralaštva na engleskom jeziku te nekim obilježjima suvremene književnosti i postmoderne poetike kao što je stapanje fiktivnog i dokumentarnog, magijskog i realističnog, sklonost autobiografiji, recikliranju stilova i preispisivanju povijesti. Pritom će u žarištu razmatranja biti neki aspekti suvremene zbilje kao što je uloga jezika i proze pri (pre)oblikovanju kulturnog identiteta, premošćivanju granica i promicanju razumijevanja između različitih kultura. Kolegij također za cilj ima pospješiti vještinu pisanja kroz dva analitička eseja koja studenti pišu na osnovu tekstova i tema obrađenih na satu.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Obrađuju se sljedeća djela:
SUVREMENA BRITANSKA KNJIŽEVNOST
SUVREMENA IRSKA KNJIŽEVNOST
SUVREMENA AMERIČKA KNJIŽEVNOST
SUVREMENA KNJIŽEVNOST AMERIČKIH STAROSJEDILACA
·---. "It's All in How You Say It." Talking Leaves. Ed. Craig Lesley. New York: Bantam Doubleday Dell, 1991. 229-230.
SUVREMENA KNJIŽEVNOST AUSTRALSKIH ABORIDŽINA
SUVREMENA KNJIŽEVNOST NOVOZELANDSKIH MAORA
SUVREMENA JUŽNOAFRIČKA KNJIŽEVNOST
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Aktivnost u nastavi, Esej, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Esej | 1 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Od studenata se na svakom satu očekuje pripremljenost za kratak pisani zadatak/aktivno sudjelovanje u raspravi o zadanim tekstovima (20%), što uz dva analitička eseja (80%) čini konačnu ocjenu.
Napomena: U slučaju provedbe ispita na daljinu, kolokviji i ispiti provodit će se pismeno i/ili usmeno online putem sustava Moodle, sustava učenja na daljinu (https://online.ffos.hr) i drugih dostupnih alata za virtualnu komunikaciju.