Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bjedov, Vesna | 15 |
0 |
15 |
Usavršavanje metodičke kompetencije ovladavanjem teorijskim spoznajama o nastavi filma te funkcionalnom primjenom metodičkoga znanja u oblikovanju nastavnoga sata filma. Poticanje analitičkoga promatranja filmskoga djela.
Nakon uspješno završenoga predmeta student će moći:
Teorijska ishodišta nastave filma; Film u nastavi medijske kulture; Planiranje i programiranje nastave filma; Filmska izražajna sredstva; Filmski rodovi i vrste; Načela nastave filma, pristupi, polazišta i sustavi; Socioliški oblici rada i metode u nastavi filma; Ustroj nastavnoga sata filma; Film i druge umjetnosti i mediji; Nastajanje filma; Utjecaji filma.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmjereno slušanje, usmeno izlaganje, diskusija | opisati teorijska ishodišta nastave filma | pismeni kolokviji seminarski rad usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmjereno slušanje, analiza planova i programa, usmeno izlaganje, diskusija | primijeniti metodička znanja u planiranju i programiranju nastave filma | pismeni kolokviji seminarski rad usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmjereno slušanje, usporedna analiza unutarpredmetnih programskih sadržaja, usmeno izlaganje, diskusija | ujediniti metodička znanja o nastavi filma u korelacijsko-integracijskim svezama s ostalim predmetnim područjima nastavnoga predmeta hrvatskoga jezika | pismeni kolokviji seminarski rad usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmjereno slušanje i promatranje filmskih djela, analiza međupredmetnih programskih sadržaja, analiza filmskih djela i njihove povezanosti s drugim umjetnostima i medijima, usmeno izlaganje, diskusija | razumjeti povezanost filma s drugim umjetnostima i medijima | pismeni kolokviji seminarski rad usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja interaktivna predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmjereno slušanje i promatranje filmskih djela, analiza filmskih djela, usmeno izlaganje, diskusija | analizirati filmska djela | seminarski rad portfolio |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Portfolio, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Portfolio | 0,3 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz seminarskoga rada, iz dvaju kolokvija te iz portfolija: 44% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada, 40% konačne ocjene čini ocjena iz dvaju kolokvija te 16% konačne ocjene čini ocjena iz portfolija.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 85 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 51 ocjenski bod ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Pohađanje nastave (predavanja i seminara), seminarski rad, kolokviji, portfolio.