Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Varga Oswald, Tina | 15 |
0 |
15 |
Kolegij Postmodernistički roman temelji se na proučavanju književnopovijesnih i književnoteorijskih zasada o postmodernizmu, kao i analiziranju i interpretiranju reprezentativnih postmodernističkih književnih djela. Uloga romana u razdoblju postmodernizma određena je odnosom lake i teške književnosti. Određenje, opis pa i početak odnosno trajanje postmodernizma, književni postupci i tehnike (poetika), razlikuju se u književnim teorijama, ali svakako upućuju na traganje za izrazom velikih promjena. U književnoj praksi pak postmodernizam je sklon tzv. otvorenim djelima te skepticizmu, relativizmu i eklekticizmu, kao i prepletenosti književnih teorija s književnom praksom. Kritičko razmatranje znanstvene literature u analizi i interpretaciji književnih djela služi kao paradigma u samostalnom istraživanju određene teme.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | književnopovijesno i književnoteorijski opisati razdoblje postmodernizma | aktivnost u nastavi kontinuirano provjeravanje znanja |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | razlikovati književnopovijesne i književnoteorijske odrednice unutar postmodernizma | aktivnost u nastavi kontinuirano provjeravanje znanja |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | definirati ulogu romana u postmodernizmu | aktivnost u nastavi kontinuirano provjeravanje znanja |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | definirati književni, kulturni i povijesni kontekst autora i književnog djela | aktivnost u nastavi kontinuirano provjeravanje znanja |
seminari i radionice multimedija i mreža mentorski rad |
suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obveza, samostalna uporaba literature, javni govor, prezentacija | interpretirati književna djela unutar razdoblja postmodernizma | seminarski rad referat aktivnost u nastavi kontinuirano provjeravanje znanja |
seminari i radionice multimedija i mreža mentorski rad |
suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obveza, samostalna uporaba literature, javni govor, prezentacija | primijeniti znanstvenu literaturu u analizi i interpretaciji književnih djela | seminarski rad referat aktivnost u nastavi kontinuirano provjeravanje znanja |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Referat, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,1 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Referat | 0,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz aktivnosti u nastavi, ocjena iz kontinuirane provjere znanja, ocjena iz seminarskog rada i ocjena iz referata: 10% konačne ocjene čini ocjena iz aktivnosti u nastavi, 50% konačne ocjene čini ocjena iz kontinuirane provjere znanja, 20% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada, a 20% konačne ocjene čini ocjena iz referata.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: aktivnosti u nastavi 20, kontinuirana provjera znanja 100, seminarski rad 40, referat 40. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 120 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 120–139 ocjenskih bodova (60%–69%) = dovoljan (2), 140–159 ocjenskih bodova (70%–79%) = dobar (3), 160–179 ocjenskih bodova (80%–89%) = vrlo dobar (4), 180–200 ocjenskih bodova (90%–100%) = izvrstan (5).
Redovito pohađanje predavanja i seminarske nastave. Usmeno izlaganje referata. Izrada seminarskog rada. Sustavno čitanje književnih djela i aktivno sudjelovanje u raspravama o njima. Kontinuirana provjera znanja iz područja znanstvene literature i pripadajućih književnih djela.
Lektira (izbor)
Evaluacijski listići.