Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šimić, Krešimir | 30 |
0 |
15 |
Upoznavanje studenata s novohistorističkom paradigmom proučavanja renesansne književne kulture u okviru sociokulturnih utjecaja na tekst i teksta na sociokulturni kontekst te važnijih renesansnih traktata.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje, javni govor | opisati najznačajnije odrednice novog historizma i kulturalnog materijalizma | pisani ispit usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje, javni govor | razlikovati novi historizam i kulturalni materijalizam od historizma | pisani ispit usmeni ispit |
seminari radionice samostalni zadatci |
istraživanje, čitanje zadanih predložaka, razmišljanje, pisanje, usmeno izlaganje | opisati važnije renesansne traktate | seminarski rad |
seminari radionice samostalni zadatci |
istraživanje, čitanje zadanih predložaka, razmišljanje, pisanje, usmeno izlaganje | objasniti novohistoricističku metodologiju | seminarski rad |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1,4 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,2 | 0% |
Usmeni ispit | 0,2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz pisanoga ispita, usmenog ispita i seminarskoga rada: 60% konačne ocjene čini ocjena iz pisanoga ispita, 20% konačne ocjene čini ocjena iz usmenog ispita, a 20% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Pohađanje predavanja, seminara i pisanje seminarskih radova.
Studentska anketa.