Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kurtović, Ana | 30 |
15 |
15 |
Upoznati studente s osnovnim modelima i odnosom između psihičkog zdravlja i psihičkih poremećaja, rizičnim i zaštitnim čimbenicima mentalnog zdravlja (osobnim i okolinskim) te njihovim interaktivnim učincima. Upoznati studente s tretmanima specifičnih psihičkih poremećaja (bipolarni i depresivni poremećaji, anksiozni poremećaji, poremećaji vezani uz trauma i stres, disocijativni poremećaji, poremećaji sa somatskim simptomima, seksualne smetnje, poremećaji ličnosti, poremećaji vezani uz psihoaktivne tvari, poremećaja hranjenja), prednostima i ograničenjima, te indikacijama za pojedine tretmane. Naučiti studente konceptualizaciji slučaja, planiranju i evaluaciji tretmana.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Modeli psihičkog zdravlja i psihičkih poremećaja, rizični čimbenici, zaštitni čimbenici, konceptualizacija slučaja, plan tretmana, socijalizacija za tretman, indikacije i tretmani za bipolarne i depresivne poremećaje, anksiozne poremećaje, poremećaje vezane uz traumu i stres, disocijativne poremećaje, poremećaje sa somatskim simptomima, seksualne smetnje, poremećaje ličnosti, poremećaje vezani uz psihoaktivne tvari te poremećaja hranjenja. Evaluacija tretmana, održavanje dobiti i prevencija recidiva.
predavanja, seminari i radionice, vježbe
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanje Demonstracija Rasprava |
Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature |
Opisati psihološke tretmane psihičkih poremećaja, teorijsku podlogu, prednosti i ograničenja, te glavne fokuse intervencija. |
Pismeni ispit Kontinuirana provjera znanja |
Prikaz slučaja Demonstracija Grupni rad Raprava |
Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Rad na slučaju Izvještavanje slučaja |
Procijeniti indikacije slučaja za pojedine tretmane | Pismeni ispit Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera znanja |
Prikaz slučaja Grupni rad Rasprava |
Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Rad na slučaju Izvještavanje slučaja |
|
Pismeni ispit Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera znanja |
Prikaz slučaja Grupni rad Rasprava |
Grupni rad Izvještavanje (snimke) |
|
Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera znanja |
Prikaz slučaja Demonstracija Grupni rad Raprava |
Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Rad na slučaju Izvještavanje slučaja |
|
Pismeni ispit Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera znanja |
Prikaz slučaja Demonstracija Grupni rad Raprava |
Sudjelovanje u raspravi Proučavanje literature Rad na slučaju Izvještavanje slučaja |
|
Pismeni ispit Aktivnost na nastavi Kontinuirana provjera znanja |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Praktični rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 1,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Praktični rad | 1 | 0% |
Vrednovanje rada studenata uključuje pismenu i usmenu provjeru. Pismena provjera uključuje redovite zadatke rada na slučajevima, planiranje tretmana, ciljeva, tehnika i evaluacije te završni pismeni ispit. Usmena provjera uključuje izlaganje plana tretmana i raspravu o njoj, kao i snimke socijalizacije pacijenta/klijenta za tretman.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, obaviti praktične zadatke s minimalnom ocjenom dovoljan (2). Praktični zadaci uključuju: konceptualizaciju slučaja, ciljeve i plan tretmana, opis tehnika za postizanje ciljeva, održavanje dobiti i prevenciju recidiva.
Recentni znanstveni radovi
Sveučilišna anketa, praćenje tijekom kolegija (kroz rasprave o slučajevima se procjenjuju stečena znanja i kompetencije) te evaluacija kolegija od strane studenata na kraju semestra.