Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PREDDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vuletić, Gorka | 30 |
0 |
15 |
Cilj predmeta je da studenti usvoje znanja i temeljne pojmove iz područja zdravstvene psihologije, upoznaju metodologiju provođenja istraživanja zdravlja
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
predavanje, raprava | slušanje izlaganja, istraživanje literature | objasniti područje i razvoj zdravstvene psihologije | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit |
predavanje, demonstracija, vježbe, raprava | slušanje izlaganja, istraživanje literature, samostalni rad (primjena upitnika) | analizirati svrhu i metode mjerenja u zdravstvenoj psihologiji (ljestvice, upitnici, sustavno opažanje, itd.) | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit |
predavanje, demonstracija, vježbe, raprava | demonstracija, sudjelovanje u raspravi, refleksija o vlastitom iskustvu | objasniti podlogu individualnih razlika u doživljaju bolesti i reakcijama na bolest | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit |
predavanje, vježbe, raprava | demonstracija, sudjelovanje u raspravi, refleksija o vlastitom iskustvu, usmeno izlaganje | analizirati ulogu različitih psiholoških čimbenika u modulaciji doživljaja bolesti | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit |
predavanje, terenski posjeti ustanovama, vježbe, raprava | demonstracija, sudjelovanje u raspravi, refleksija o vlastitom iskustvu, usmeno izlaganje | osmisliti i evaluirati preventivne zdravstvene programe | aktivnost na nastavi, seminarsko izlaganje, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeno izlaganje
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,6 | 10% |
Pismeni ispit | 1,3 | 60% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Seminarski rad | 0,9 | 20% |
Usmeno izlaganje | 0,5 | 10% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir aktivnost na nastavi s udjelom u konačnoj ocjeni 10%, seminarski rad pismeni 20%, usmeno izlaganje 10% i završni pismeni ispit s 60% udjela u konačnoj ocjeni.
Konačna se ocjena oblikuje iz ocjena postignutih u svakoj cjelini na slijedeći način:
(aktivnost u nastavi x 0,20) + (seminarski rad pismeni x 0,20) + (usmeno izlaganje x 0,10) + (pismeni ispit x 0,60)
Skala ocjenjivanja je sljedeća: bodovi 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo izlaska na završni ispit ako tijekom nastave napiše i usmeno izloži seminarski rad, te ako je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Alispahic, Sabina. (2016). Alispahić, S. (2016). Psihologija boli. Sarajevo: Filozofski fakultet (elektronska publikacija): http://www.ff-eizdavastvo.ba/Knjige.aspx.
praćenje aktivnosti na nastavi, provjere znanja tijekom nastave putem kolokvija