Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Žižanović, Senka | 15 |
0 |
15 |
Cilj ovog kolegija je razvijanje općih i specifičnih kompetencija potrebnih za korištenje i odabir različitih nastavnih stategija u nastavnom procesu. Kroz kolegij studenti će ovladati različitim strategijama, metodama i postupcima koji se koriste u suvremenom nastavnom procesu, te steći kompetencije za kritičko promišljanje uloge istih u procesu poučavanja i učenja. Tijekom kolegija studenti će razvijati sposobnost efikasne primjene nastavnih strategija. Studenti će se osposobljavati za organizaciju nastave u kojoj dominiraju strategije aktivnog učenja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje, razgovor, rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava |
|
Aktivnost studenta na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
Predavanje, razgovor, rasprava |
Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava |
|
Aktivnost studenta na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
Predavanje, zadatak čitanja i analize sadržaja, grupna rasprava |
Sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava |
|
Prezentiranje analiziranog zadatka, pismeni i usmeni ispit |
Samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, diskusija. | Rasprava, aktivno sudjelovanje na nastavi, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenoga, rad u paru, oblikovanje pismenog rada | Identificirati različitost sustava vrijednosti kroz odgovornost i kolegijalnost prema drugima | seminarski rad, aktivnost na nastavi |
Samostalni praktični rad |
Analiza literature, analiza primjera, rješavanje problema, suradnja, primjena naučenoga | Primijeniti različite nastavne strategije/metode/postupke u nastavnom procesu. | Pisano izvješće |
Seminarsko izlaganje | Izrada seminarskog rada, analiza izvora literature, diskusija | Iskazati samostalnost, kolegijalnost i odgovornost u radu prema sadržaju kolegija i obvezama | Aktivnost studenta u nastavi, seminarski rad |
Istraživanje, Pohađanje nastave, Završni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Istraživanje | 0,75 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Završni ispit | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir aktivnost na nastavi, rad na samostalnim zadacima i pismeni/usmeni ispit:
10% konačne ocjene čini ocjena aktivnosti na nastavi, 40% ocjene je izvršavanje i kvaliteta rada na samostalnim zadacima, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog/usmenog ispita.
Obveza je studenta pohađanje predavanja i seminarske nastave, aktivno sudjelovanje na nastavi, izrada samostalnih zadataka, serije vježbi na zadanu temu, te polaganje završnog ispita.
1. Bognar, B; Sablić,M; Škugor,A.(2019)Flipped Learning and Online Discussion in Higher Education Teaching // Didactics of Smart Pedagogy Smart Pedagogy for Technology Enhanced Learning / Daniela, Linda (ur.). Switzerland: Springer, str. 371-392 doi:10.1007/978-3-030-01551-0_19
Formativna i sumativna evaluacija nastavnika i studenata.