Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Simel Pranjić, Sanja | 0 |
0 |
0 |
|
Bojčić, Karlo | 15 |
0 |
15 |
Cilj ovoga kolegija je omogućiti studentima prepoznavanje, razumijevanje i klasificiranje temeljnih pojmova vezanih uz antropološke pristupe odgoju i čovjeku, te uočavanje aktualnosti i posljedica utjecaja različitih kultura na socijalizacijske procese.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Antropologija obrazovanja kao znanstvena disciplina; Antropologijski pristup u analizama relacija čovjeka i odgoja te utjecaja kulture na odgoj i obrazovanje;Modeli u istraživanjima pedagoške antropologije.
Antropološka istraživanja na području odgoja i obrazovanja; Funkcionalističke teorije u istraživanjima odgoja i obrazovanja; Obrazovanje i društvene promjene; Posljedica podjela na suvremenu i patrijarhalnu obitelj i tzv. suvremena i primitivna društva.
Odnos između škole, obitelji i zajednice u različitim društvima; Posljedica strukturalne antropologije u područjima socijalizacije i školovanja;Mitovi, obredi, kultura i tradicija; Načini komuniciranja nekad i danas;Neobični običaji.
Uloga odgoja i obrazovanja u različitim kulturama kod rasvjetljavanja (ne)uspjeha u obitelji, školi i društvu;Poveznice u razvoju i krizama identiteta, Kako osobnog tako i društvenog;Spolnost i seksualnost u antropološkim studijama; Sreća i zadovoljstvo životom nisu povezani s materijalnim stanjem.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | Prepoznati specifičnost i različitost antropoloških pristupa odgoju i čovjeku; | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, završni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje |
Prepoznati aktualnosti i posljedice antropološkog strukturalizma u procesu odgoja i obrazovanja; | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, završni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera, samostalni istraživački zadatak | Učenje po modelu, analiza literature |
Objasniti utjecaj različitih kultura na procese socijalizacije; | Položeni kolokviji (40 % ukupne ocjene) |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera, samostalni istraživački zadatak | Slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje |
Prepoznati praktične doprinose antropologije i etnologije u razumijevanju odnosa tradicije, kultura, mitova, obreda te čovjeka i društva; | Seminarski rad, projektno istraživanje, završno izvješće |
Predavanje, grupna rasprava, analiza multimedijskih materijala |
Učenje po modelu, analiza literature |
Usporediti različite pristupe odgoju i obrazovanju u različitim kulturama; | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad |
Samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, diskusija. | Rasprava, aktivno sudjelovanje na nastavi, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenoga, rad u paru, oblikovanje pismenog rada | Identificirati različitost sustava vrijednosti kroz odgovornost i kolegijalnost prema drugima | seminarski rad, aktivnost na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Završni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
Završni ispit | 1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminara i ocjena iz završnog pismenog ispita: 40% konačne ocjene čini ocjena iz seminara, a 60% konačne ocjene čini ocjena iz završnog pismenog ispita.
Studenti su obvezni prisustvovati nastavi i realizirati seminare, te polagati ispit. Ispit se polaže nakon odslušanog kolegija i nakon predanog i ocijenjenog seminarskog rada
Formativna i sumativna evaluacija nastavnika i studenata.