Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bognar, Branko | 30 |
0 |
0 |
|
Filipov, Mia | 0 |
0 |
15 |
Omogućiti studentima razvoj osnovnih metodičkih kompetencija u području planiranja i programiranja rada pedagoga i škole. Osposobiti buduće pedagoge za razumijevanje, kreiranje, istraživanje i razvoj te praćenje i vrednovanje odgojno-obrazovnog, savjetodavnog i timskog rada u različitim uvjetima. Upoznati pristupe i kriterije vrednovanja kvalitete odgojno-obrazovnog rada te samovrednovanja uz refleksivni pristup.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Temeljne funkcije razvojne pedagoške djelatnosti (operativna, studijsko-analitička, informativno-dokumentacijska, instruktivna, savjetodavno-terapijsko-supervizijska, istraživačka, normativna. Područja razvojne pedagoške djelatnosti (priprema za ostvarenje plana i programa odgojno obrazovne ustanove, opće planiranje i organiziranje rada, izvedbeno planiranje i programiranje, ostvarivanje uvjeta za realizaciju programa, neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu, uvođenje novih programa i inovacija, praćenje i izvođenje odgojno-obrazovnog rada, rad s učenicima posebnih potreba, prava djeteta i učenika, savjetovanje i rad stručnih suradnika, analize, istraživanja i vrednovanje procesa i ostvarenih rezultata, informacijska, bibliotečna i dokumentacijska djelatnost. Izvršitelji razvojne pedagoške djelatnosti (stručni suradnici; pedagog, psiholog, defektolog, socijalni djelatnik, knjižničar). Partnerski odnos s ravnateljem i učiteljima/nastavnicima te timski rad na razvojnim ciljevima škole. Pedagoška i školska dokumentacija i dokumentacija pedagoga.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanje, analiza primjera, terenska nastava |
Slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje u neposrednoj praksi (posjeta srednjoj školi | Objasniti cilj i zadatke razvojne pedagoške djelatnosti i rada stručnog suradnika pedagoga | Kolokvij/ pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analiza dokumentacije, samostalni istraživački zadatak/ skupni projektni rad |
Slušanje izlaganja, analiza primjera, rasprava, projektni rad | Oblikovati pedagoško istraživanje/ projekt | Seminarski rad, kolokvij/pismeni ispit, usmeni ispit, samostalno istraživanje/projekt |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analize primjera, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje i zaključivanje, simulacija | Primijeniti opće pedagogijske zakone na pojedinačnu odgojnu praksu | Seminarski rad, kolokvij/pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera | Slušanje izlaganja, dramska prezentacija, simulacija, |
Voditi razgovor savjetovanja s učenikom na temelju prikupljenih podataka | Seminarski rad, kolokvij/pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, analiza dokumentacije, terenska nastava | Slušanje izlaganja, analiza primjera, rasprava, sustavno opažanje i zaključivanje u neposrednoj praksi (posjeta osnovnoj školi) | Koristiti školsku dokumentaciju za istraživanje, odgojni rad i vrednovanje | Seminarski rad, kolokvij/pismeni ispit, usmeni ispit |
Samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, diskusija. | Rasprava, aktivno sudjelovanje na nastavi, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenoga, rad u paru, oblikovanje pismenog rada | Iskazati kolegijalnost i odgovornost tijekom suradnje u timskom i individualnom radu | Seminarski rad, aktivnost na nastavi |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,25 | 0% |
Pismeni ispit | 1,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,4 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz dvaju kolokvija, pisanoga i usmenog dijela završnoga ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz dvaju kolokvija (srednja ocjena), 40% konačne ocjene čini ocjena iz pisanoga dijela završnoga ispita, a 30% konačne ocjene čini ocjena iz usmenoga dijela završnoga ispita. Položeni su kolokviji uvjet za pristupanje pisanom i usmenom dijelu završnoga ispita.
Aktivno i redovito sudjelovanje na nastavi. Izrada samostalnih praktičnih istraživačkih zadataka ili seminara.
Studentska anketa, redovite konzultacije. Mentorsko-savjetodavni i praktični rad sa studentima tijekom održavanja nastave