Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Livazović, Goran | 30 |
0 |
0 |
|
Bojčić, Karlo | 0 |
0 |
30 |
Upoznati socijlanu uvjetovanost i tretmane različitih pedagoških pojava, prakse i posljedica u odgojno – obrazovnom djelovanju. Analiza socijalnih odnosa u tipično pedagoškim okolnostima. Svatiti međuzavisnost socijalne i pedagoške komunikacije u sintezi unutrašnje i vanjske prirode čovjeka. Sinteza odgoja individualiteta i socijalizacija jedinke kroz institucionalne i neformalne oblike pedagoškog djelovanja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Odgoj kao socijalna priroda i mobilitet pojedinca u strukturi društva. Mjesto socijalne pedagogije u sustavu pedagoških disciplina: predmet, sadržaj, područje djelovanja, metodologija i metodika rada. Socijalna pedagogija u sustavu otvorene komunikacije. Supsidijarno-socijalni oblici i pojave odgojnog djelovanja u obitelji, školi, lokalnoj zajednici, slobodnom vremenu, vršnjačkim skupinama i javnim ustanovama. Poremećaji u ponašanju školske djece i mladeži. Antipedagogija i pedagoška viktimologija u odgoju i obrazovanju: pre-opterećenje učenika, školske fobije, apsentiranja od nastave, nasilje, agresivnost, bullying u školi – uzroci, pojave, posljedice, prevencija i terapija. Ovisničko ponašanje mladih: postupci i procesi pedagoške prevencije.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 . Metoda procjene |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava. |
Imenovati osnovne pojmove socijalne pedagogije | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | Opisati povijesni razvoj socijalne pedagogije kao znanstvene discipline | Seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Opisati osnovne teorijske pravce utemeljenja socijalne pedagogije | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Imenovati značajke poremećaja u ponašanju | Seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | Postavljanje i rješavanje problema, izrada projekta, analiza izvora literature | Kreirati programe prevencije poremećaja u ponašanju | Projektno istraživanje, završno izvješće |
Samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, diskusija. | Rasprava, aktivno sudjelovanje na nastavi, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenoga, rad u paru, oblikovanje pismenog rada | Iskazati kolegijalnost i odgovornost tijekom suradnje u timskom i individualnom radu | seminarski rad, aktivnost na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Projekt | 0,5 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir aktivnost na nastavi, seminarski rad i pismeni/usmeni ispit: 10% konačne ocjene čini ocjena aktivnosti na nastavi, 20% ocjene je kvaliteta seminarskog rada, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog/usmenog ispita.
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati te pravo izlaska na usmeni ispit ako je javno izložio i predao završnu verziju seminarskog rada.