Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Španja, Sanja | 15 |
0 |
15 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Osnovni termini i klasifikacije nasilja kao društvene pojave; Društvena uvjetovanost nasilja nad i među mladima; Zlostavljanje djeteta u procesu rastave roditelja; Socijalni kontekst zlostavljanja – rizični faktori, osobine roditelja i socijalna podrška; Psihologijski tretman i pristup zlostavljanom djetetu; Multidisciplinarnost u problematici zlostavljanja; Prevencija i intervencija na području zlostavljanja i zanemarivanja djece.
Pregled recentnih istraživanja o nasilju nad i među mladima; Krizaautoritetakaokrizaidentitetaikonfuzijeuloga; Djecaurizikuirizičnoponašanje; Nasiljekaozabava;Tko, štoikako (se) potičenasilje? Nasiljeumedijima - nasiljeurealnosti; Transformacija kulture u medijsku tiraniju.
Obiteljsko nasilje nad djecom; Definiranje problema nasilja u obitelji i zlostavljanja djece; Oblici zlostavljanja i simptomatologija: tjelesno, emocionalno, maltretiranje i zanemarivanje; Seksualno zlostavljanje; Posljedice zlostavljanja na razvoj djece; Društveno nasilje nad djecom; Mediji kao čimbenik nasilja; Vrijednosni kao čimbenik nasilja i granice tolerancije prema nasilju; Prikaz istraživanja o preferiranju altruizma i empatičnosti među drugim vrednotama.
Primarna prevencija nasilja nad i medu djecom; Suvremeni modeli programa prevencije nasilja nad i medu djecom; Zakonske regulative; Nenasilno rješavanje sukoba- primjeri (dobre) prakse; Razvoj altruizma i empatije u primarnoj prevenciji; Uloga društvenih institucija (predškolskih ustanova i škola, centra za socijalnu skrb, zdravstvene institucije, policije, sudstva, vjerskih institucija...); Uloga izvanškolskih aktivnosti i centara za mlade- iskustva iz svijeta.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 . Metoda procjene |
Predavanje | Slušanje i izlaganje |
Definirati društvenu uvjetovanost nasilja; | Aktivnost studenata u nastavi |
Grupna rasprava | Dramska prezentacija, dijaloška metoda | Identificirati pojedine vrste nasilja i znakove prepoznavanja istih; | Seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Suradničko učenje i radionica |
Simulacija, sustavno opažanje, aktivno sudjelovanje u radionici | Sudjelovati u suzbijanju i prevenciji nasilja nad i medu djecom i mladima; | Portfolio, esej, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
Grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak |
Suradnja, aktivno sudjelovanje u radionici I na nastavi | Povezivati pojmove o problemu nasilja u društvu, školi, medijima, obitelji i među vršnjacima; | Seminarski rad, pismeni i usmeni ispit |
Diskusija, radionica, projektno istraživanje | Suradnja, aktivno sudjelovanje u radionici I na nastavi | Identificirati najsofisticiranije oblike maltretiranja i zlostavljanja djece putem interneta. | Seminarski rad, pismeni i usmeni ispit |
Diskusija, seminarsko izlaganje | Diskusija, suradnja, pripremanje i izlaganje seminarskog rada | Definirati relevantne čimbenika za razumijevanje etiologije društvene pojave nasilja kao stila života, zabave i posljedica istih. | Seminarski rad, pismeni i usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,15 | 0% |
Pismeni ispit | 0,6 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Projekt | 0,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,3 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminara i ocjena iz završnog pismenog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz seminara, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz završnog pismenog ispita.
Studenti su obvezni prisustvovati nastavi i realizirati seminare, te polagati ispit. Ispit se polaže nakon odslušanog kolegija i nakon predanog i ocijenjenog seminarskog rada.
Formativna i sumativna evaluacija nastavnika i studenata.