Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Sablić, Marija | 15 |
0 |
15 |
Upoznati osnovne pojmove i steći temeljne akademske vještine i znanja, te osposobiti studente za učinkovito samostalno planiranje, programiranje, provedbu i analizu znanstveno-stručnih aktivnosti u odgoju i obrazovanju, te temeljne odrednice akademskog života i djelovanja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Osnovni pojmovi i znanja o bontonu. Osnove retorike. Temeljne vrste znanstveno-stručnih djela. Osnove teorije pismenosti. Timski rad i suradničko učenje. Stilovi, organizacija i strategije motivacije, učenja, pamćenja i slušanja. Oblikovanje pismenih dopisa i komunikacija u profesionalnom okruženju. Planiranje te organizacija informacija i vremena.Priprema za ispit, ispitna anksioznost i strategije polaganja ispita. Planiranje, organizacija i razvoj akademske karijere.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Primijeniti temeljna znanja iz retorike i komunikacijskih vještina, neverbalne i nenasilne komunikacije, pisanja i teorije pismenosti. | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Klasificirati temeljne vrste akademskih djela te strategije motivacije, učenja, slušanja i pamćenja. | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Demonstrirati vještine učinkovite organizacije, vođenja i analize informacija u akademskom radu. | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Razlikovati osnovne pojmove iz područja organizacije učenja i motivacijskih strategija. | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Analizirati temeljne elemente pripreme za nastavu i akademske obveze kao i postupak pripreme za ispit. | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Demonstrirati razumijevanje i odgovornost u akademskom radu,te poznavanje građanskog i akademskog bontona i kulture | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pismeni ispit | 0,6 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Projekt | 0,25 | 0% |
Usmeni ispit | 0,4 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir aktivnost na nastavi, seminarski rad i pismeni/usmeni ispit: 10% konačne ocjene čini ocjena aktivnosti na nastavi, 20% ocjene je kvaliteta seminarskog rada, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog/usmenog ispita.
Aktivno i redovito sudjelovanje na nastavi. Izrada samostalnih praktičnih istraživačkih zadataka.
Studentska anketa, redovite konzultacije. Mentorsko-savjetodavni i praktični rad sa studentima tijekom održavanja nastave.