Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bognar, Branko | 30 |
0 |
0 |
|
Bogatić, Katarina | 0 |
0 |
15 |
Stjecanje znanja o međupovezanosti društva, kulture i odgoja.
Osposobljavanje studenata za kritičko promišljanje suvremenih teorija odgoja.
Razvijanje funkcionalne pismenosti u elaboraciji i prezentiranju odabranih sadržaja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Odgojna stvarnost i teorija odgoja. Razumijevanje, tumačenje i istraživanje odgojne stvarnosti. Implicitna - personalna „teorija“ i znanstvena teorija odgoja. Zdravo-razumsko i znanstveno-teorijsko utemeljenje odgojne stvarnosti.
Teorije odgoja. Osnovni pojmovi: koncepcije, paradigme, škole, pristupi, pravci. Dominantne teorije odgoja: normativna, empirijska, kritička, konstruktivistička. Teorije odgoja, istraživanja i odgojne prakse.
Postmodernizam i teorije odgoja. Pluralizam teorijskih koncepcija i odgojnih praksi. Refleksivna teorija odgoja. Integracija i konvergencija suvremenih teorija/koncepcija odgoja.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Po završetku nastave student će moći: | |||
Predavanje, grupna rasprava, upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature | Slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, razgovor (dijaloška metoda). | Interpretirati suvremene teorijske pristupe i odgojne prakse te međupovezanost društva, kulture i odgoja | Aktivnost studenata na nastavi, seminarski rad, usmeni ispit. |
Predavanje, grupna rasprava, upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature, rad na tekstu, samostalni seminarski zadaci, suradničko učenje | Slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza, razgovor (dijaloška metoda), primjena naučenoga. | Analizirati teorijske pristupe i odgojnu praksu; |
Aktivnost studenata na nastavi, seminarski rad, usmeni ispit. |
Samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, suradničko učenje | Oblikovanje seminarskog rada, analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza, aktivno sudjelovanje na nastavi, rasprava, razgovor (dijaloška metoda), primjena naučenoga, pismeno izražavanje. | Obrazložitipismeno i usmeno teorijske pristupe i prakse odgoja | Aktivnost studenata na nastavi, seminarski rad, usmeni ispit. |
Diskusija, grupna rasprava, suradničko učenje. | Rasprava, aktivno sudjelovanje na nastavi, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenoga. | Raspravljati o zadanoj temi/problemu | Aktivnost studenata na nastavi. |
Samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, suradničko učenje | Oblikovanje seminarskog rada, analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza, aktivno sudjelovanje na nastavi, rasprava, razgovor (dijaloška metoda), primjena naučenoga, pismeno izražavanje. | Iskazati samostalnost, kolegijalnost I odgovornost u radu prema sadržaju kolegija I obvezama |
Aktivnost studenata na nastavi. |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,6 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
Uz aktivnost na nastavi, u oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir seminarski rad i pismeni ispit: 30% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog ispita.
Studenti su obvezni redovito pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u nastavi, izraditi seminarski rad te pristupiti usmenom ispitu.
Usmeni razgovori sa studentima. Provođenje ankete o kvaliteti.